با آغازدور جدید بازدیدهای میدانی ، مشکلات و نارسایی‌های محلات شناسایی و سرانه های خدمات شهری در محلات 26 گانه شمال تهران توسعه می یابد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، شهرداری منطقه یک تهران، مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در اولین دور بازدید میدانی سال جدید که به همراه معاونان و مسئولان  شهرداری این منطقه از نواحی 3، 6 ، 9 و 10 انجام شد با بیان مطلب فوق اظهار داشت : بازدید های میدانی براساس سیاست‌های تبیین شده و با هدف تدوین چشم انداز مطلوب در چارچوب زمانی معین، با حضور دبیران شورایاری محلات آغاز شده و تا شناسایی کامل مشکلات 26 محله این منطقه ادامه خواهد یافت.

وی در بازدید ازمحله های گلابدره، امامزاده قاسم (ع) و دربند ضمن رسیدگی به درخواست ها و مشکلات پیش روی شهروندان ، شورایاران و مدیران این محلات گفت : تامین یکسان سرانه ها، محرومیت زدایی و رعایت عدالت در تقسیم امکانات شهری در محله های محروم  شمال تهران در دستورکار مدیریت شهری منطقه قرار گرفته است .

شهردار منطقه یک از محلات ازگل، سوهانک، دارآباد و شهرک های شهید محلاتی ، نفت ودانشگاه نیز بازدید کرد و خاطر نشان ساخت: درچشم انداز پیش رو احداث سرای محله، مجموعه فرهنگی ، ورزشی، میدان میوه و تره بار ، بوستان، سوله بحران و ... در همه محلات دیده شده تا عدالت یکسان رعایت شود.

به گفته یزدانی پس از طرح وبررسی  مشکلات، ‌آن دسته از معضلاتی که حل و فصل آنها در حیطه وظایف سازمان‌های خدمات‌رسان دیگر شهر از قبیل شرکت‌های آب و فاضلاب، برق،‌ گاز و مخابرات قرار دارد در جلسه‌ای جداگانه توسط مدیریت شهری به مسئولان این نهادها منعکس می‌شود تا در نهایت محیط زندگی با استانداردهای شهری منطبق و رضایت شهروندان حاصل شود.  

برچسب ها: بازدید ، میدانی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار