کوثری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ملت‌های جهان از جنایات رژیم‌صهیونیستی در "غزه" بی‌تفاوت نمی‌گذرند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه برای صدمین بار دست استکبار جهانی در تناقض حرف‌هایش رو شده، گفت:ملت‌های جهان از جنایات رژیم‌صهیونیستی در "غزه" بی‌تفاوت نمی‌گذرند.

"اسماعیل کوثری "نماینده تهران، ری شمیرانات و اسلامشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، درباره بازتاب حضور ملت ایران در روز جهانی قدس و  تأثیر آن در اظهارات مجامع بین‌المللی، اظهار داشت: برای دهمین و صدمین بار است که دست استکبار جهانی در راستای تناقض حرف‌ با عملش  رو شده است.
  
وی ادامه داد: ملت‌های آزاده و همچنین ملت‌های بیدار در کشورهای مختلف متوجه این مسئله شده‌اند و خوشبختانه همین امر باعث آگاهی مردم، ملت‌ها و حساس شدن به این موضوع شده است.  
 
کوثری با بیان اینکه آنها تنها دم از حقوق بشر زده و در رسانه‌هایشان سرو صدا می‌کنند، تاکید کرد: مجامع بین‌المللی همواره به دنبال منافع خود در فلسطین هستند و باید بدانند که در حال حاضر سراسر دنیا در مقابل این همه جنایت اعتراض کرده و  به مقابله با این کشتار بی‌رحمانه برمی‌خیزند.  
 
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، خاطر نشان کرد: از همه این اتفاقات مشخص است که مردم دقیقا متوجه مسئله شده و مانند گذشته بی‌تفاوت از کنار آن نمی‌گذرند و این حساسیت به ضرر رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است و ما این مسئله را به فال نیک می‌گیریم.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار