روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد؛

مقاومت فلسطین ابتکار عمل را به دست گرفته است

تحلیلگر سیاسی روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ فلسطین اشغالی نوشت مقاومت فلسطین پایداری کرده و ابتکار عمل را به دست گرفته است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران تحلیلگر سیاسی روزنامه یدیعوت آحارونوت چاپ فلسطین اشغالی نوشت مقاومت فلسطین پایداری کرده و ابتکار عمل را به دست گرفته است.

پایگاه اینترنتی گردانهای شهید عز الدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با اعلام این خبر افزود : شیمون شیفر تحلیلگر سیاسی این روزنامه نوشت مقاومت پایداری کرده و ابتکار عمل را به دست گرفته و همین باعث شده است  خون اسرائیلی‌ها به جوش بیاید و عملیات نظامی نیز به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

شیفر از شکست ارتش اسرائیل در مقابل عملیات غافلگیرانه مقاومت  انتقاد کرد. رون بن یشای تحلیلگر نظامی روزنامه یدیعوت آحارونوت نیز فاش کرد : ارتش اشغالگر از ابتدای عملیات زمینی شماری از بهترین افسران ارشد خود را که در انواع عملیات نظامی میدانی زبده بودند از جمله تعدادی از فرماندهان گردانها را از دست داده است و این افسران نیز ستون فقرات پیاده نظام ارتش اسرائیل بودند که در عملیات بزرگ و پیچیده گردانهای قسام کشته شدند.

شماری از تحلیلگران و مسئولان سابق صهیونیست به مقاومت سرسختانه و شدید گردانهای قسام در نبردهای غزه اعتراف کردند.

ناحوم بارنیع ارشد تحلیلگر ارشد اسرائیلی گفت تعداد زیاد کشته‌ها و زخمی‌های ارتش تصمیم گیران اسرائیلی را غافلگیر کرده است زیرا انتظار چنین مقاومتی را نداشتند و تعداد کشته‌ها یک موفقیت برای حماس و مژده بدی برای اسرائیل است.

وی هشدار داد هرگونه پیشروی نیروهای زمینی به عمق نوار غزه و  داخل مناطق مسکونی باعث ضربات بیشتر انسانی و تجهیزاتی است.

اشلومو گازیت تحیلگر سابق شعبه اطلاعات نظامی صهیونیست(امان) به روزنامه هاآرتص گفت از مقاومت سرسختانه در غزه غافلگیر شده است . وی گفت اسرائیل با عده ای خرابکار تروریست در حال جنگ نیست بلکه با یک کشور متخاصم در حال جنگ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار