ملی‌پوش رکاب‌زن تیم ملی دوچرخه‌سواری کشورمان در خصوص دعوت خود به تیم ملی گفت: با اردوهای و تمرینات خوب می توانیم بهترین نتیجه را در بازیهای آسیایی کسب کنیم.

مهدی سهرابی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: دعوت شدن من به تیم ملی افتخار بزرگی است که باری کشورم رکاب می‌زنم امیدوارم با توجه به اردوهای و تمرینات خوب بتوانیم بهترین نتیجه در بازیهای آسیایی کسب کینم.

وی افزود: خوشبختانه من امسال با تیم پتروشیمی تبریز در تورهای مختلف خارج ازکشور حضور پیدا کردیم و همراه با دیگر هم تیمی‌هایم از یک آمادگی نسبی برخوردار هستم.

وی در خصوص صحبتهای قادر میزبانی در رابطه با کنترل دوپینگ در اردوهای تصریح کرد: مسابقاتی که در داخل کشور برگزار می‌شود ازسطح بالایی برخوردار است اما رکوردهایی که در مسابقات برون مرزی توسط ملی‌پوشان زده می‌شود اصلا با آنها یکی نیست و عده‌ای در تیم ملی هستند که سالم رکاب نمی‌زنند و با انجام دوپینگ در اردوهای تیم ملی حضور پیدا می‌کنند، اما نتیجه‌ای خوبی را نمی‌توانند به دست بیاورند و اگر تیم ملی می‌خواهد که افراد سالم در اردوها و بازی‌های خارج از کشور حضور پیدا کنند باید قبل از هر اردو از رکاب‌زنان تست بگیرند،‌ زیرا نتایج آن‌ها در داخل و خارج کاملا مشخص است وقتی در مسابقات شرکت می‌کنند کاملا دچار افت می‌شوند.

سهرابی در خصوص انتصاب مجید ناصری به عنوان سرمربی تیم ملی جاده بیان کرد: ناصری یکی از بهترین‌های رشته دوچرخه‌سواری است و یکی از مزایای حضور آن درتیم ملی آن است که شناخت کاملی از رکاب‌زنان ایرانی دارد و در موقعیت فعلی  و زمان اندک بهترین تصمیمی بود که توسط فدراسیون گرفته شده است و امیدوارهستیم که با کمک ناصری و دیگر رکاب‌زنان بتوانیم یک نتیجه خوب را در بازی‌های آسیایی در بخش جاده کسب کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برای حضور قدرتمند در بازی‌های آسیایی باید مسئولین فدراسیون پزشکی ورزشی و فدراسیون دوچرخه‌سواری کنترل بیشتری بر روی دوچرخه‌سواران داشته باشند،‌ زیرا ورزش دوچرخه‌سواری روز به روز آلوده‌تر می‌شود و برخی ورزشکاران نمی‌دانند که این مسئله سود و زیانی داشته باشد به خودشان برمی‌گردد که صددرصد زیان است برای آن ورزشکاری که دوپینگ می‌کند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: سهرابی ، ناصری ، دوپینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار