فیلم سینمایی «تروریست» شنبه 4 مرداد ساعت 21 از شبكه دو سیما پخش می‌شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، فیلم سینمایی «تروریست» محصول سال 87 ایران به نویسندگی و كارگردانی حبیب الله بهمنی است. این فیلم با موضوع سیاسی پیرامون گروهی از منافقین است كه در کشور آلمان مشغول فعالیتهای پنهانی و سیاسی هستند. یکی از آنها با یک گروه پزشکی که مشغول انجام تحقیقاتی روی مرکز خاطرات مغز انسان هستند آشنا می شود. او  برخی از نفرات گروهک منافقین را که از عراق برای مرگ تدریجی به آلمان فرستاده می شوند، برای انجام آزمایشات روی مغزشان به آنها معرفی می کند. وی در ازای این کار مبلغی از گروه پزشکی دریافت می نماید. اما این گروه پزشکی آلمانی در معاینات و آزمایشات به ترویست بودن آنها پی می برند و ...

تهیه كنندگی این فیلم را منصور سهراب پور به عهده دارد و هنرمندانی همچون قربان نجفی، علی اوسیوند، سوزانا كراوس، جنی كریش بلوم، آنا ویلینگر، نیس فولگر، بوركات بومگارتن در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

از عوامل دیگر این فیلم می‌توان به سهیل تیموری (هماهنگی تولید)، خشایار حسنی و روزبه اوصیا (دستیاران كارگردان)، محسن نوروزی (طراح صحنه)، ساسان توكلی فارسانی (جلوه های ویژه تصویری)، اشتفان مایكوفسكی و اشتفان لوان دوفسكی (چهره پردازان)، سعید براتی (تصویربردار)، آرش برومند (صدابردار)، حسین مهدوی (صداگذاری)، نیكو نیچه (مدیر نورپردازی)، حمید توكلیان (مدیر صدابرداری)، امیر توسلی (آهنگساز)، نیز فولگر (مدیر تولید) و حسن ایوبی (تدوین) اشاره كرد.

فیلم سینمایی «تروریست» شنبه 4 مرداد ساعت 21 از شبكه دو سیما پخش می‌شود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار