فاتح اعلام کرد:

انتشار مجموعه 6 جلدی کتاب های شهر و زندگی روزمره

معاون برنامه ریزی و خدمات علمی اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از انتشار مجموعه کتاب های 6 جلدی شهر وزندگی روزمره خبر داد .

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی وفرهنگی شهرداری تهران، رضا فاتح معاون برنامه ریزی و خدمات علمی اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اعلام این خبر، اظهار داشت: این کتاب ها شامل مقالات برگزیده همایش شهر و زندگی روزمره می باشد که توسط آن اداره کل در اردیبهشت سال جاری برگزار شد.
 
وی افزود: با توجه به محور های همایش، این کتاب ها در مجموعه ای 6 جلدی با عناوین شهر، فضا وزندگی روزمره ؛ جوان، شهر و زندگی روزمره ؛ روان شناسی، شهر وزندگی روزمره ؛ شهر رسانه وزندگی روزمره ؛ شهر ، حمل و نقل و زندگی روزمره و  فلسفه ، شهر وزندگی روزمره تنظیم شده است .
 
معاون برنامه ریزی و خدمات علمی اداره کل مطالعات اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در خصوص مقالات ارائه شده در همایش مذکور گفت: از میان  حجم زیاد مقالات ارسال شده ، این مجموعه گزینشی از میان مقالات برتر بوده است.
 
فاتح با یادآوری این که مجموعه مقالات منتشرشده نشان می دهد که ظرفیت های بسیاری در مطالعات زندگی روزمره با نگاه بین رشته ای وجود دارد، چاپ این مجموعه را تلاشی در معرفی برخی ابعاد گوناگون مطالعات شهری وارائه رویکرد ونگاهی نو به مدیریت شهری در ایران است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مقاله ، همایش ، جلد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار