تیم ملی کبدی بانوان ایران هفتمین اردوی آماده سازی خود را به منظور حضوری شایسته در بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی از امروز (4مرداد ماه) با دعوت از 15 کبدی کار درخانه کبدی استان گلستان آغاز کرد .

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران ،هفتمین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بانوان ایران از امروز شنبه 4 مرداد ماه به مدت یک هفته با دعوت از 15 بازیکن درشهر گرگان آغاز شد که نفرات دعوت شده باید خود را عصر امروز به سرپرست تیم ملی معرفی کنند.
 
تیم ملی کبدی بانوان ایران پس از برگزاری اردوی تدارکاتی در کشورهای کره جنوبی و تایلند و برگزاری 7 دیدار دوستانه با این دو کشور که تمامی این دیدارها هم با پیروزی تیم کشورمان همراه بود هفتمین اردوی آماده سازی خود را از امروز در خانه کبدی استان گلستان آغاز خواهد کرد .
 
اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بدین شرح است :
 
سعیده جعفری ، مرضیه عشقی ، هنگامه بورقانی ، هانیه بورقانی ، سلیمه عبداله بخش ، مژگان زارع ، غزال خلج ، الناز میرشکار ، فریده ظریف دوست ، صدیقه جعفری ، سحر ایلات ، ملیحه میری ، زهرا معصوم آبادی ، طاهره تیره گر و مونا نوروزیان فر
 
کادر فنی
 
اعظم مقصودلو سرمربی
 
زهرا رحیمی نژاد مدیر فنی
 
زینب شیخ رباط مربی بدنساز
 
منصوره ابو جعفری سرپرست
 
تیم ملی کبدی بانوان ایران در دوره گذشته که در شهر گوانگژو چین برگزار شد با کسب مدال برنز موفق شد در اولین حضور خود در بازیهای آسیایی نخستین مدال تیمی ورزش بانوان را پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را برای بدست آورد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کبدی ، اردو ، گرگان ، اسیایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار