باقری: تیم را با خرج خودم راهی مسابقات لیگ برتر کردم

سرمربی تیم کبدی سیستان و بلوچستان گفت: بدون بازی‌های تدارکاتی و داشتن اسپانسر و با وجود تمامی مشکلات مالی راهی مسابقات لیگ شدیم.

بهزاد باقری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت تیم کبدی و کیفیت این دوره از رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی‌های لیگ برتر کبدی استاندارد امسال یک تفاوت چشمگیر با سال گذشته داشت که به وضوح می‌توانستیم پیشرفت بازیکنان و تمام اعضای تیم‌ها یعنی مربیان و حتی داوران را ببینیم.

بهزادی افزود: هر ساله سطح کیفی مسابقات افزایش می‌یابد و هر لحظه به فاکتورهای جهانی نزدیک‌تر می‌شویم.

وی خاطر نشان کرد: این تغییر روبه رشد را مدیون فدراسیون فعال و برنامه ریزی‌های طولانی مدت مدیران فنی تیم‌ها هستیم.

کلید اصلی پیشرفت ورزش کبدی ایران برنامه ریزی دقیق و برگزاری به موقع مسابقات است امیدواریم که این روند روبه رشد ادامه داشته باشد تا ایران به آن جایگاهی که حق کبدی کارانش است برسد و قهرمان این ورزش در سراسر دنیا شود.

باقری تصریح کرد: تیم کبدی سیستان و بلوچستان با تمام مشکلات مالی و کمبود بودجه‌ای که داشت با همت بازیکنان و سایر اعضای تیم توانست به مسابقات اعزام شود و یکی از مدال آوران در این دوره از رقابت‌ها شد.

وی خاطر نشان کرد: اگر مشکلت مالی تیم سیستان حل شود و یا یک اسپانسر حمایت مالی خود از این تیم را اعلام کند بدون شک یکی از قدرتمندترین تیم‌های کشور خواهد شد.

سرمربی تیم سیستان و بلوچستان گفت: سال 92 یک سال بحرانی برای جامعه کبدی کاران بود، پیش رو داشتن بازی‌های آسیایی کره جنوبی و برگزاری اردوهای تدارکاتی برای اعزام به این رقابت‌ها نیازمند داشتن بودجه کافی است که متاسفانه فدراسیون با کسری بودجه مواجه بود اما با درایت و مدیریت صحیح رئیس فدراسیون به خوبی این بحران را پشت سر گذاشتیم و با اتمام بازی‌های لیگ برتر و انجام اردوهای در نظر گرفته شده با آمادگی کامل راهی این مسابقات آسیایی خواهیم شد.

بهزادی در پایان گفتگو تصریح کرد: اگر حمایت مالی مسئولان وقت ورزش به سوی ورزش کبدی جلب شود مطمئنا زنان و مردان ایرانی کبدی کار می‌توانند قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کبدی ، باقری ، آسیایی ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار