عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در سخنانی تاکید کرد نیروهای منطقه‌ای مانع اجرای پیشنهاد آتش‌بس مصر می‌شوند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شبکه قدس: "عزام الاحمد" در مصاحبه‌ای تلویزیونی با اشاره به اینکه فضای رایزنی‌ها و دیدارهای منطقه‌ای و داخلی در فلسطین بسیار مثبت شده است، افزود: اما با این وجود قدرت‌های منطقه‌ای خواهان آتش‌بس در باریکه غزه از طریق پیشنهاد مصر نیستند.

وی در ادامه با بیان اینکه قدرت‌های منطقه‌ای در مقابل پیشنهاد آتش‌بس مصر با نادیده گرفتن خون فلسطینیانی که در جریان تجاوز اسراییل بر ضد غزه کشته شدند، مانع‌تراشی می‌کنند، اضافه کرد: رایزنی‌هایی بین تمامی طرف‌های ذی‌ربط با موضوع فلسطین در جریان است اما پس از ترک تل آویو از سوی "جان کری" وزیر امورخارجه آمریکا این رایزنی‌ها وارد فاز توقف شده است.

عضو کمیته مرکزی جنبش فتح تاکید کرد: "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسراییل پس از شکست در جنگ زمینی بر ضد باریکه غزه و خسارت انسانی که بر ارتش این رژیم وارد آمد به اضافه توقف سفرهای هوایی به فرودگاه بن گوریون، با لطمه بزرگی روبرو شد.

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود با اشاره به اینکه مقاومت فلسطین، نخست وزیر اسراییل را به سمت افزایش حملات جنایتکارانه بر ضد ملت فلسطین سوق داد، تاکید کرد: "نتانیاهو" درصدد تحقق دستاوردهای میدانی خونینی است.

انتهای پیام/
برچسب ها: فلسطین ، غزه ، قدس ، شبکه ، عزام ، الاحمد ، قدرت ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار