پس از اعلام خبر ساخته شدن مدل مومی بندیکت کابربچ، علاقه مندان شرلوک به زودی گروه گروی برای دیدن اسطوره خود در مادام توسادز به صف خواهند ایستاد.

به گزارش خبرنگار میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت مترو.یوکی.کو: بندیک کامبریج بازیگر 38 ساله توسط متخصصان و مجسمه سازان در مادام توسادز جاذبه گردشگری معروف لندن ، برا ی ساخت تندیس مومی اش مورد اندازه‌گیری قرار گرفت.
 
این بازیگر شوخ طبع در واکنش به این موضوع گفت: قرار گرفتن در زمره افراد با استعدادی که تا به حال مومی شده‌اند ،تمجیدی شگرف است .

من همیشه به چوبی (خشک و بی روح) بودن در کارم متهم شده‌ام ولی مومی بودن نه!! مزیت اصلی این کار برای من دیدن این فرآیند و حجم کار و مهارت موشکافانه و دقیقی بود که برای هر جز این نوع هنر صدف می‌شد. این نوع هنر ترکیبی از مهارت‌های قدیم جدید و تکنولوژی بالاست.

بن سوئیت مدیر عمومی این حوزه نیز در اظهارات خود بیان کرد: بازدیدکنندگان ما بارها از ما خواستند که شرلوک را نیز در میان کارهای خود داشته باشیم و ما بیشتر از این آنها را منتظر نخواهیم گذاشت.

این اثر در ماه اکتبر در موزه مادام توسادز در مرکز لندن در معرض دید قرار خواهد گرفت و کابربچ در فهرست برترین‌ها در کنار جانی دپ کیت وینبلت و بردپیت خواهد بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شرلوک ، مادام ، زمره ، اسطوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار