رئیسی‌کیا در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وضعیت مالکیت مشکلی برای حضور ما در لیگ ایجاد نمی‌کند/انتشار قرارداد‌ها به نفع فوتبال کشور است

مدیرعامل باشگاه راه‌‌آهن در خصوص وضعیت مالکیت این باشگاه گفت: صحبت‌هایی که در خصوص مالکیت باشگاه راه‌آهن می‌شود ارتباطی به تیم فوتبال ندارد و هیچ آسیبی‌ هم به حضور ما در لیگ برتر نمی‌رساند.

صادق رئیسی‌کیا‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم فوتبال ‌راه‌آهن در تقویم مسابقات قرار دارد و ما بدون هیچ مشکلی می‌توانیم در لیگ شرکت کنیم.
 
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در ادامه افزود: موضوع مالکیت بین خریدار و دادستانی مطرح است و طی مذ‌اکراتی بین دو طرف برطرف می‌شود و باید ترتیب قانونی واگذاری باشگاه باید طی شود و موضوع مالکیت مشکلی برای تیم فوتبال ایجاد نمی‌کند و هیچ آسیبی‌ هم به تیم نمی‌زند.
 
رئیسی‌کیا در خصوص وضعیت مالکیت استیلی‌ در باشگاه راه‌آهن بیان کرد: استیلی‌ مذاکر‌اتش را با دادستانی‌ ادامه می‌دهد و پیگیر مساله است که وضعیت‌ مالکیت راه ‌آهن هر چه سریعتر مشخص شود.
 
وی در مورد زمان مزایده‌ باشگاه راه‌آهن تصریح کرد: مراحل و اقدامات قانونی بین خریدار و دادستانی در حال انجام شدن است و به طور قطع طی چند روز آینده وضعیت مالکیت‌ تیم هم  مشخص می‌شود.
 
 مدیر عامل باشگاه راه‌آهن درباره‌ ارزیابی‌اش از عملکرد تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: ما شالکه اصلی‌مان را حفظ کردیم و تعدادی از بازیکنان جوان هم از تیم پایه‌مان به تیم بزرگسالان اضافه کردیم و چند تن از بازیکنان جدید هم به تیم اضافه ‌شده‌اند.
 
 وی در ادامه افزود: به هر حال چارچوب‌ تیم فوتبال راه‌آهن همان است ولی تعدادی  بازیکن جوان هم به تیم اضافه شده‌اند که یکی دوتا از آنها می‌توانند پدیده‌ امسال لیگ چهاردهم شوند.
 
 رئیسی‌کیا تصریح کرد: در مجموع تیم جوان و خوبی برای فصل بعد بسته است و به طور حتم حضور جانانه در لیگ برتر خواهیم داشت.
 
 وی درباره انتشار قرارداد بازیکنان عنوان کرد: ما چند روز پیش که مبلغ قرارداد بازیکنان را روی سایت گذاشتیم اما به خاطر اینکه در روز آخر نقل و انتقالات یکی دو بازیکن جذب کردیم آخرین تغییرات مبلغ قراردادهای را ظرف یکی دو روز آینده روی سایت می‌گذاریم.
 
 مدیرعامل باشگاه راه‌آهن درباره گفته‌های سیاسی در مورد اشتباه راه‌آهن نسبت به انتشار مبالغ قرارداد گفت: رئیس هیئت مدیره پرسپولیس نظر خودش را داده است و ما به آن احترام می‌گذاریم. ارزش بازیکن با مبلغ قرارداد مشخص نمی‌شود همچنین رقم قرارداد وقتی منتشر شود به شفافیت لیگ می‌افزاید و بخش خصوصی هم در سرمایه گذاری بهتر می تواند عمل کند.

رئیسی‌کیا در ادامه اظهار داشت: اگر سازمان لیگ هم الزام نمی‌کرد ما رقم قراردادهایمان را انتشار می‌دادیم. در سطح دنیا انتشار رقم قرارداد‌ها مرسوم است و این موضوع به نفع فوتبال کشور است.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به هرحال مساله‌ مالیک باشگاه راه‌آهن هیچ ارتباطی به حضور راه‌آهن در لیگ چهاردهم ندارد و آسیبی هم به تیم نمی‌رسد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: وضعیت ، مالکیت ، مشکلی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار