رئیسی‌کیا:

واگذاری باشگاه راه‌آهن منوط به تائیدیه مراجع ذیصلاح است/تیم قطعا در تهران می‌ماند

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن در خصوص وضیعت واگذاری این باشگاه گفت: در آستانه توافق نهایی برای واگذاری باشگاه راه‌آهن هستیم و به محض قطعی شدن در سایت باشگاه اعلام می‌کنیم.

صادق رئیسی‌‌کیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مذاکرات برای واگذاری باشگاه راه‌آهن ادامه دارد و این مسئله قطعی نشده است. منتظر صادر شدن تائیدیه از سوی مراجع ذی‌صلاح از جمله قوه‌قضائیه و مالک سابق باشگاه راه‌آهن هستیم.

رئیس‌کیا در ادامه بیان کرد: با چند سرمایه‌گذار مذاکره کردیم و با یکی از آنها در حال انعقاد قرارداد هستیم اما تائیدیه مراجع ذیصلاح لازم دارد. به هر حال تکلیف باشگاه راه‌آهن طی امروز و فردا مشخص می‌شود. همچنین به طور حتم تیم در تهران می‌ماند.

وی درباره سرمربیگری استیلی و قطعی شدن مدیر عاملی‌اش در باشگاه راه‌آهن گفت: قطعی شدن مدیر عاملی‌ام در باشگاه راه‌آهن مهم نیست. بحث مالکیت جدید راه‌آهن، ماندن این تیم در لیگ و حفظ اعتبار چند ساله راه‌آهن نسبت به مدیرعاملی‌ام مهمتر هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال ابتدا توافق نهایی صورت بگیرد و تکلیف راه‌آهن مشخص شود و مراجع ذی‌صلاح باید مالک جدید را تائید کنند.

انتهاي پيام /
برچسب ها: منوط ، مدیر ، توفق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار