تبریز/

عمل به تکلیف انسانی و دینی خود در روز قدس

مسئول حوزه نمایندگی ولایت فقیه در سپاه ناحیه اهر گفت: ما مردم مسلمان ایران اسلامی نیز با اعلام انزجار از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در این ایام و مخصوصا در روز قدس به تکلیف انسانی و دینی خودمان عمل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، حجت الاسلام رستم ممی زاده مسئول نمایندگی ولایت فقیه در سپاه ناحیه اهر اظهارداشت: آنچه امروزه در باریکه راهبردی غزه در مقابل دیدگان ملل جهان و جوامع بین المللی روی می‌دهد، بی شک در نوع خود یک فاجعه و جنایت انسانی کم نظیر است. فاجعه ای که به رغم پوشش رسانه ای گسترده در سراسر جهان که ابعاد و انگیزه های آن را بر همگان به خوبی آشکار نموده است، اما همچنان جنایت غزه با سکوت مرگبار جوامع بین المللی، نهادهای حامی حقوق بشر و غالب دولت های غربی عربی و حتی با حمایت ویژه برخی از آنان مواجه شده است.

وی افزود: فرصتی که رژیم صهیونیستی را  در ادامه تجاوزگری گستاخ کرده و شرایطی فراهم نموده که این رژیم با تمام توان از زمین، دریا و هوا نوار غزه را به خاک و خون بکشد.

حجت الاسلام رستم ممی زاده ادامه داد: تجربه شصت ساله اشغالگری های رژیم صهیونیستی نشان داده، این رژیم گستاخ برای توسعه اشغالگری بدون توجه به ضوابط و قواعد بین المللی و حتی آموزه های انسانی و دینی از هیچ جنایت و تجاوزی علیه مردم بی دفاع دریغ نخواهد کرد. دیگر آنکه مذاکره و نشست های سران رژیم صهیونیستی با برخی سران فلسطینی و کشورهای عربی جزء تضعیف حقوق فلسطینیان و پررنگ نمودن خیانت دستاوردی به همراه نداشه است.

وی اضافه کرد: از دیگر سو تجارب انقلاب اسلامی، حزب الله لبنان و دو جنگ 22 و 8 روزه  غزه و حتی جنگ امروز غزه بر علیه تجاوزگری و گستاخی دشمنان نشان داده آنچه دشمن را در تداوم تجاوزگری سست و مایوس خواهد کرد؛ مقاومت و ایستادگی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولایت فقیه در سپاه ناحیه اهر اما خمیر مایه جبهه مقاومت و ایستادگی در برابر تجاوزگری های رژیم صهیونیستی علی رغم برخورداری از حمایت همه جانبه قدرت های برتر جهانی و جوامع بین اللمی، نقش اعتقادات و ارزش های الهی حاکم بر این جبهه است که این مقاومت را متمایز کرده و قطعا امدادهای غیبی شامل حال مقاومان غزه خواهد بود و در آینده ای نزدیک به پیروزی حق بر باطل که وعده الهی است خواهند رسید.

حجت الاسلام ممی زادهدر پایان خاطرنشان کرد: ما مردم مسلمان ایران اسلامی نیز با اعلام انزجار از استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در این ایام و مخصوصا در روز قدس به تکلیف انسانی و دینی خودمان عمل خواهیم کرد.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: عمل ، انسانی ، تکلیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.