فتل مقصر خالی‌بودن جایگاه تماشاچیان

جایگاه‌های خالی تماشاچیان در گرندپری آلمان توجه تمامی اصحاب رسانه و مدیران تیم‌ها را به خود جلب کرده بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  آلمان‌ها باور دارند دلیل این موضوع صحبت‌هایی است که سباستین فتل راننده تیم ردبول درباره اتومبیل‌های این فصل کرده است.

به طور معمول تریبون‌ها و جایگاها‌های تماشاچیان در گرندپری آلمان در سال‌های گذشته بسیار پر بود و طرفداران فرمول‌یک به خصوص در روزهای جمعه برای حمایت از رانندگان مورد علاقه خود به پیست می‌رفتند. اما امسال مخصوصاً در روز جمعه مشاهده شد که بسیاری از صندلی‌های جایگاه‌ها خالی از تماشاگر است. این در شرایطی بود که در روز رقابت اصلی هم طرفداران زیادی برای دیدن این رقابت به هاکنهایم نرفته بودند.

 مشاور پیست هاکنهایم باور دارد سباستین فتل آنقدر در طول فصل از اتومبیل‌های این فصل بد تعریف کرد که طرفداران این رشته علاقه‌ای به تماشای گرندپری آلمان نداشتند و از همین رو در روز رقابت جایگاه‌های خالی از تماشاگر در هاکنهایم مشهود بود.  

وی گفت: مطمئناً تعریف‌های نه‌چندان خوب فتل از اتومبیل‌های این فصل به جذب تماشاچی برای این گرندپری کمکی نکرد. انسان‌ها بعد از شنیدن و خواندن آن مصاحبه‌ها به این فکر نکردند که باید برای دیدن رقابت در هانکهایم در پیست حضور داشته باشند.

انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار