جدایی آلونسو از فراری

شایعه جدید در دنیای فرمول‌یک حاکی از آن است که اگر فراری در این فصل نتواند رده سومی را در جدول قهرمانی فصل بدست آورد، امکان دارد فرناندو آلونسو زودتر از موعد به تیم دیگری برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، آلونسو به طور معمول تا سال ۲۰۱۶ با این تیم ایتالیایی قرار داد دارد و فراری مایل است این قرارداد را باری دیگر تمدید کند.

بسیاری بر این باورند که امکان حضور آلونسو در تیم مک‌لارن وجود دارد. به خصوص اگر فراری نتواند رده سومی را در جدول قهرمانی فصل بدست آورد، این احتمال وجود دارد که آلونسو زودتر از ۲۰۱۶ با فراری خداحافظی کند.

اوتواسپرینت از مشهورترین رسانه‌های ایتالیایی و بسیاری از سایت‌های به نام دنیای موتوراسپرت عنوان کردند که احتمال حضور آلونسو در فراری برای فصل آینده بسیار ضعیف است. به گفته این منابع، آلونسو در قراردادش به عملکرد فراری هم اشاره داشته و اگر این تیم ایتالیایی نتواند در این فصل حداقل در رده سوم جدول قهرمانی فصل حضور داشته باشد، می‌تواند زودتر از فصل ۲۰۱۶ از فراری برود.  

بعد از اتمام گرندپری هاکنهایم، فراری رده سومی خود را در جدول قهرمانی فصل به ویلیامز واگذار کرد. فراری که ماه‌ها در رده سوم جدول دیده می‌شد، نتوانست پاسخ درستی به عملکرد فوق‌العاده ویلیامز در گرندپری آلمان بدهد و از همین رو، به رده چهارم سقوط کرد.

گرچه بسیاری باور دارند احتمال دارد آلونسو برای سال آینده یا ۲۰۱۶ در مک‌لارن حضور داشته باشد اما اوتواسپرینت عنوان کرد بودن فرناندو در تیم مرسدس هم دور از تصور نیست.  

لئو تورینی که تازه به خانواده فراری پیوسته عنوان کرد این تیم ایتالیایی با قرارداد رایکونن مشکلی ندارد و به راحتی آن را تمدید خواهد کرد. اما در مورد آلونسو هنوز تصمیم درستی در این زمینه گرفته نشده است.  

تورینی همچنین عنوان کرد که روس برآون هم تمایلی ندارد که باری دیگر سکان هدایت فراری را به دست بگیرد و فقط دوست دارد در نقش یک مشاور در کنار این تیم ایتالیایی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار