قائم مقام معاونت خدمات شهری از آماده سازی فضاهای شهری برای روز قدس خبر داد

به گزارش  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران اصغر نصیری قائم مقام معاونت خدمات شهری اظهار داشت: بخش اعظمی از برنامه های روز قدس برعهده معاونت خدمات شهری قرار گرفته است که در این راستا تنظیف مضاعف شهر، جمع آوری باله های سطح شهر، تخلیه مخازن زباله و برطرف کردن زوائد شهری برای رفاه حال شهروندان انجام می گیرد.
 
وی تصریح کرد: جهت رفاه حال شهروندان در مسیر راهپیمایی کلاه کاغذی جهت سایه‌بان در بین شهروندان توزیع می شود و همچنین پرچم جمهوری اسلامی ایران و پرچم های دیگری با مضامین انتفاضه و شعارهایی مبتنی بر روز قدس در بین شهروندان توزیع می گردد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: 120 قطعه بنر در ابعاد 4×3 در مناطق 12 گانه شهر کرج با مضامین روز قدس و انتفاضه نصب خواهد شد و همچنین در 3 نقطه از شهر کرج بالن هایی با مضامین مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل قرار خواهد گرفت.
 
نصیری در خاتمه با اشاره به اتفاقات و فجایع چند روز گذشته در فلسطین و نوار غزه خاطرنشان کرد: بیانیه‌های متفاوتی از سوی مسئولین شهری صادر شده است که تمامی آنها از مردم انقلابی و همیشه در صحنه کرج دعوت کرده است تا باری دیگر با حضور پرشور خود حمایت همه جانبه خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان اعلام کنند.

برچسب ها: فضا ، کرج ، قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار