معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 300 پایگاه اوقات فراغت دانش‌آموزی طی تابستان جاری در استان کرمان فعالیت می‌کند.

به گزارش   گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان کرمان، سید داوود ملکی اظهار کرد: فعال کردن اردوهای دانش‌آموزی از دیگر فعالیت‌های تابستانه آموزش و پرورش است که در سال جاری 3 تا 4 هزار دانش‌آموز به اردوها اعزام می‌شوند و تاکنون 500 دانش‌آموز به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

وی افزود: 172 پایگاه نماز، قرآن و عترت در استان کرمان داریم که 50 هزار دانش‌آموز را زیرپوشش قرار داده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از فعالیت 25 دارالقرآن در آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد و عنوان کرد : 120 هزار نفر با محوریت درس‌هایی از قرآن در مسابقات شرکت می‌کنند.

ملکی تصریح کرد: سازمان دانش‌آموزی استان کرمان با ستاد نماز جمعه همکاری دارد و آموزش‌هایی را به 40 دانش‌آموز همیار نماز جمعه ارائه داده است.

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر تشکیل کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها ، خاطرنشان کرد: نشست‌های دانش‌آموزی را در استان کرمان طراحی می‌کنیم تا فضای مدارس فضای آزاداندیشی شود.

ملکی  اظهار کرد : 96 دانش‌آموز کرمانی در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز برگزیده شدند و تجلیل از مفاخر فرهنگی و هنری دانش‌آموزی استان کرمان در دستور کار است.
 
 

برچسب ها: پرورش ، فرهنگی ، فرغت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار