مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک گفت: با توجه به اهتمام ائمه جمعه فعال در سطح روستاهای شهرستان آبیک پیش بینی می‌شود میزان زکات جمع آوری شده در شهرستان آبیک به ۱۵ میلیارد ریال برسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قزوین؛

فرزاد جهانگرد در جلسه ستاد زکات شهرستان آبیک که امروز در این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد: خوشبختانه با فرهنگ سازی های انجام شده در حوزه جمع آوری زکات، اقدامات خوبی در این راستا انجام شده و میزان جمع آوری زکات در شهرستان آبیک افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: فصل تابستان فرصت بسیار خوبی است تا کشاورزان شهرستان آبیک با توجه به تأثیرات مهم زکات در افزایش رزق و روزی نسبت به انجام این عمل واجب اقدام کنند که امیدواریم با اطلاع رسانی های انجام شده میزان زکات جمع آوری شده در آبیک افزایش پیدا کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان آبیک گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که می توان در زمینه فرهنگ سازی در حوزه زکات انجام داد تشریح اقداماتی است که به واسطه پرداخت زکات مستحب و واجب در شهرستان آبیک انجام می شود چراکه در این صورت تمایل مردم برای پرداخت آن افزایش پیدا می کند.

وی بیان کرد: اطلاع رسانی ها در زمینه پرداخت زکات و تأثیرات آنها در زندگی خود کشاورزان و اطلاع رسانی در راستای اقدامات صورت گرفته در زمینه محرومیت زدایی سبب شده که پرداخت زکات در سال 93 نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کند.

جهانگرد تصریح کرد: با توجه به اهتمام ائمه جمعه فعال در سطح روستاهای شهرستان آبیک و همکاری خوب مسئولان مرتبط با زکات در این شهرستان پیش بینی می کنیم که میزان زکات جمع آوری شده در شهرستان آبیک به 15 میلیارد ریال برسد.

وی خاطرنشان کرد: ما از زکات جمع آوری شده در شهرستان آبیک برای رفع مشکلات نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان استفاده می کنیم و علاوه براین موضوع بخشی از این اعتبارات نیز برای پروژه های عمرانی اختصاص پیدا می کند که ساخت مسجد در اولویت این پروژه های عمرانی قرار داردز/.

برچسب ها: زکات ، آبیک ، جمع آوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.