سرپرست شبکه بهداشت و درمان ارسنجان:

حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم مهمترین دستاورد اجرای برنامه "تحول سلامت" است

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ارسنجان در نشست مشترک با ائمه جماعات شهر ارسنجان، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم و جذب ماندگاری متخصصین را از مهمترین نتایج اجرای برنامه تحول در نظام سلامت دانست.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ محمود سپهری سرپرست شبکه بهداشت و درمان ارسنجان در نشستی که با حضور ائمه جماعات شهر ارسنجان در دفتر رئیس بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) این شهر برگزار شد، به تشریح نحوه اجرای برنامه تحول در نظام سلامت پرداخت.

وی با برشمردن اهداف و برنامه‌های این برنامه در خصوص کاهش هزینه‌های درمانی بیماران در ارسنجان به پنج درصد، علل و عوامل ترویج زایمان طبیعی و رایگان بودن هزینه‌های آن و ایجاد شرایط مناسب اقامتی برای بیماران توضیحاتی ارایه و به ساماندهی برنامه حضور متخصصان در بیمارستان اشاره نموده، همچنین خواستار همکاری و اطلاع رسانی بیشتر ائمه جمعه و جماعات در این خصوص شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان ارسنجان با توجه به اطلاع رسانی اهداف اجرای این برنامه در رسانه‌ها، تبیین ابعاد و برنامه‌های برنامه تحول در نظام سلامت توسط ائمه جمعه و جماعات در مساجد را روشی موثردر آشنایی بهتر مردم با نحوه اجرای خدمات جدید حمایتی دولت در قالب این برنامه برشمرد.

دکتر سپهری ابراز داشت: تمامی بیمارستان‌های دولتی مکلف شده‌اند نسبت به حذف پدیده زیرمیزی اقدام و تمامی اقلام و لوازم دارویی بیماران بستری مشمول برنامه توسط بیمارستان تهیه شده، همچنین حمایت‌های جدید مالی از بیماران خاص و صعب العلاج در بیمارستان‌های دولتی را از جمله نکات این برنامه اعلام نمود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار