با این وجود پس از اعلام دولت مبنی بر بدهکار بودن زنجانی به وزارت نفت و بازداشتش، برخی پروژه های وی از نظر مالی دچار مشکل و متوقف شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران دو تن از مشاوران سابق بابک زنجانی در حوزه های هنری و تبلیغات اخیرا فعالیتهای ویزه ای را در منطقه آزاد کیش آغاز کرده اند.
بابک زنجانی تشکیلات گسترده ای در حوزه های ساخت و ساز، تجارت و حوزه های دیگر در جزیره کیش راه اندازی کرده و نیروهای بسیاری را در حوزه های مختلف بکار گرفته بود. وی علاوه بر تجارت و ساخت وساز به حوزه های مختلف دیگری هم چون ورزش و هنر نیز نفوذ کرده و در این بخش ها مشاورانی داشت که برنامه و استراتژی حضور او در این عرصه ها را مشخص میکردند .

با این وجود پس از اعلام دولت مبنی بر بدهکار بودن زنجانی به وزارت نفت و بازداشتش، برخی پروژه های وی از نظر مالی دچار مشکل و متوقف شد.
جزیره کیش بعنوان یکی از پایگاههای اصلی بابک زنجانی محسوب می شود که بخش قابل توجهی از دارائی های وی در این جزیره متمرکز است . برخی از این پروژه ها با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش فعال بودند.
جالب اینجاست که  اخیرا نیز مشاور هنری یکی از مجموعه های سورینت زنجانی بعنوان مشاور هنری و تبلیغات در منطقه آزاد کیش فعالیت ویژه ای را با حمایت برخی از مدیران ترتیب داده است .

هنوز مشخص نیست با وجود زندانی شدن بابک زنجانی، وی با استفاده از چه نفوذی نزدیکان خود را در منطقه آزاد کیش مورد حمایت می بیند؟
برچسب ها: بابک زنجانی ، کیش ، بدهکار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.