معاون آماده سازی و اصلاح ساختار بنگاه های سازمان خصوصی سازی گفت: واگذاری مجموعه های فرهنگی-ورزشی دولتی تنها شامل باشگاه استقلال و پرسپولیس نبوده و سیاست های کلی قانون اصل44 شامل تمام باشگاه های دولتی می شود.

ابوالقاسم شمس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بنا بر جزء ع  تبصره 3 قانون بودجه امسال که اشاره دارد به واگذاری مجموعه های فرهنگی-ورزشی دولتی که این امر یک تکلیف قانونی است  و باید انجام شود.

وی با اشاره به اینکه امسال آخرین سال از اجرای قانون کلی سیاست های کلی اصل44 است، افزود: 186 شرکت دولتی در لیست واگذاری های امسال قرار دارد که باید تا پایان سال فرآیند واگذاری آنها انجام شود و این امر شامل واگذاری مجموعه های فرهنگی-ورزشی دولتی نیز می شود.

معاون آماده سازی و اصلاح ساختار بنگاه های سازمان خصوصی سازی تاکید کرد: واگذاری مجموعه های فرهنگی-ورزشی دولتی تنها شامل باشگاه استقلال و پرسپولیس نبوده و تمام باشگاه های دولتی را شامل می شود.

شمس تصریح کرد: فرآیند واگذاری  دو مجموعه فرهنگی ورزشی که زیر مجموعه یک وزارتخانه مهم است ودر لیگ برتر نیز حضور دارند، در سازمان خصوصی سازی در دست اقدام است که برای دریافت اطلاعات تکمیلی نیز مکاتبات لازم انجام شده و در واقع تکلیف قانونی در حال انجام است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار