برای حضور در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی؛

مشتاقی:شورای فنی برای اعلام ملی پوشان اعزامی هنوز تشکیل جلسه نداده است

عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:برای اعلام ترکیب تیم ملی جهت حضور در مسابقات جهانی 2014 و بازی های آسیایی اینچئون هنوز تصمیم گیری نشده است.

بهرام مشتاقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبر نگاران با بیان این مطلب افزود:ترکیب نهایی تیم های ملی جهت حضور در مسابقات جهانی و بازی های آسیایی 15 روز قبل از اعزام اعلام خواهد شد و شورای فنی هنوز هیچ تصمیمی را در این خصوص اتخاد نکرده است.
 
وی درباره این که گفته می شود با توجه به این کشور ها در بازی های آسیایی در 7 وزن نماینده دارند ما در این مسابقات در وزن اول کشتی گیری را اعزام نخواهیم کرد گفت:من از این موضوع اطلاعی ندارم و در واقع هنور شورای فنی در این خصوص جلسه ای را تشکیل نداده است که بخواهیم تصمیمی را لحاظ کنیم،این صحبت ها صرفاً می تواند یک گمانه زنی باشد.
 
دارنده مدال طلای بازی های آسیایی 1974 تهران تصریح کرد:به طور حتم اگر قرار باشد حمید سوریان در مسابقات جهانی در وزن 59 کیلو گرم کشتی بگیرد با توجه فاصله نزدیک این رقابتها با بازی های آسیایی او در شرایط منطقی نمی تواند در هر دو میدان حاضر شود.
 
مشتاقی خاطرنشان کرد:درست است ما در مورد اعزام حمید سوریان به مسابقات جهانی نظر مثبتی داریم اما در این خصوص هنوز تصمیم نهایی گرفته نشده و همچنین این که در بازی های آسیایی در کدام وزن نماینده نخواهیم داشت موضوعی است که در جلسه آتی شورای فنی در مورد آن بحث خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.