حجت‌الاسلام رهبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سکوت درباره وقایع غزه در راستای همان سیاست انحرافی "نه غزه نه لبنان" نیست؟

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم گفت: آقایانی که تریبون روزنامه‌ها را در دست دارند و هر اتفاق ریز و درشتی را منعکس می‌کنند، جواب دهند، که آیا اینگونه بی‌تفاوت گذشتن از وقایع غزه در راستای همان سیاست و شعار انحرافی نه غزه نه لبنان نیست؟

"حجت‌الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر" در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سکوت رسانه‌های اصلاح طلب درباره فجایع غزه اظهار داشت: برخی از رسانه‌های اصلاح‌طلب از جنایاتی که در غزه رخ می‌دهد آنقدر بی‌تفاوت گذشتند که جای این سوال پیش آمد که آیا این امر در راستای تفکر انحرافی "نه غزه و نه لبنان" نیست؟
 
وی ادامه داد: سکوت رسانه‌های اصلاح‌طلب در فجایع غزه در حالی صورت می‌گیرد که مردم کشورهای غربی از جمله آمریکا که خود حامی اصلی صهیونیست‌ها هستند، در مقابل این کشتار وحشیانه به تظاهرات ایستاده‌اند.
 
حجت‌الاسلام رهبر افزود: طبق فرمایش پیامبر اکرم (ص) اگر فردی فریاد مسلمانی را بشنود و پاسخی ندهد مسلمان نیست، بنابراین آیا این سکوت اصلاح‌طلبان یادآور رگه‌هایی از تفکر انحرافی و صهیونیستی سال 88 نیست؟
 
وی تصریح کرد: دولت، مجلس، صدا و سیما و غیره باید در حمایت از مردم فلسطین وارد عمل شوند و با انعکاس فجایع صورت گرفته در غزه به دفاع و حمایت از مردم مظلوم آنجا برآیند.

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم در پایان خاطرنشان کرد: آقایانی که تریبون روزنامه‌ها را در دست دارند و هر اتفاق ریز و درشتی را منعکس می‌کنند، جواب دهند که آیا اینگونه بی‌تفاوت گذشتن از وقایع غزه در راستای همان سیاست و شعار انحرافی نه غزه نه لبنان نیست؟
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار