روستا آزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سکوت اصلاح‌طلبان در فجایع غزه اتفاقی نه، بلکه حاکی از اندیشه لیبرالیسم است

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: عدم انعکاس خبر تحولات غزه از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلبی اتفاقی نیست بلکه حاکی از یک تفکر لیبرالی است که در بسیاری از کشورهای جهان آن را می‌بینیم.

"رضا روستا‌ آزاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به سکوت رسانه‌های اصلاح طلب درباره فجایع غزه اظهار داشت: امروزه تفکر لیبرالیسم در دنیا بی‌شمار است، اندیشه‌ای که بشر را تنها از حیث انسانیت بی‌ارزش می‌داند.
  
وی به خبرهای رسانه‌های خارجی طی هفته گذشته اشاره و اضافه کرد: این رسانه‌ها به صورت 24 ساعته سقوط هواپیمای مالزیایی را پوشش خبری می‌دادند اما همزمان که غزه در آتش جنگ رژیم صهیونیستی می‌سوخت حتی یک درصد هم به آن نپرداختند.
  
عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی افزود: اندیشه لیبرالیسم حقوق بشر را نادیده گرفته و تنها مسائل مالی و موقعیت اجتماعی انسان‌ها را مهم می‌داند، بنابراین طبیعی است که به حقوق انسان‌ها توجهی نمی‌کند.
  
روستا آزاد تفکر جریان اصلاح‌طلبی را همگام با اندیشه لیبرالی برخی کشورهای جهان دانست و گفت: عدم انعکاس خبر تحولات غزه از سوی رسانه‌های اصلاح‌طلبی اتفاقی نیست بلکه حاکی از یک تفکر لیبرالی است که در بسیاری از کشورهای جهان آن را می‌بینیم و گاملا مشهود است.
  
این فعال حزبی سکوت رسانه‌های اصلاح طلب درباره فجایع غزه را تداوم شعار "نه غزه نه لبنان" این جریان در سال 88 ارزیابی و خاطرنشان کرد: این سکوت و این شعار فعالان اصلاح‌طلب منبعث از تفکر لیبرالیسم است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سکوت ، رسانه ، اصلاح ، طلب ، پوشش ، خبری ، غزه ، فجایع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۳۱ تير ۱۳۹۳
هیچ تعجبی ندارد چون اربابان امریکایی واسراییلی وانگلیسی درزمانهای موردنیاز مانندفتنه 88 مثل یک برادر ازاقایان حمایت کرده ومیکنند حالا هم باید تلافی کنند
آخرین اخبار