به منظور زیبایی بوستانها و میادین منطقه آبنما دربوستانها و میادین منطقه در حال احداث است و اکنون بیش از 40 بوستان در منطقه به آبنما تجهیز می‌باشند.

 حمید نامی معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: میدان امید که در خیابان 35 متری استقلال و محله قنات کوثر واقع شده است و مساحت 1235 متر مربع دارد صاحب آبنما شده است.

وی افزود: میدان امید علاوه بر دارا بودن امکاناتی نظیر برج نوری در حال احداث آبنما به طول 20 متر نیز می‌باشد که 60 درصد کار به اتمام رسیده است.

ناصحی ادامه داد: هم چنین میدان قرآن در خیابان 10 شرقی واقع شده است 800 متر مربع مساحت دارد و روزانه تعداد قابل توجهی از شهروندان ازامکانات این میدان بهره مند می‌شوند و آبنما به مساحت 14 متری مربع در این میدان احداث شده است.

معاون امور شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به احداث آبنما در بوستانهای منطقه گفت: بوستان شهدای گمنام است که آبنمای سنگی طبقاتی شامل حوضچه دایره به قطر 70/4 نمای داخلی و خارجی سنگ، کف سنگ درپوش کاملا ایزولاسیون سه طبقه با عرض 90 در این بوستان احداث شد.

و به منظور نظافت جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع آب در آبنماها بخصوص در فصول گرم سال و همچنین به منظور جلوگیری ازتجمع حشرات و پشه به دور آبنما به صورت هفتگی شستشو می‌شود.

ناصحی در پایان خاطر نشان کرد: آبنما در فاز 3 بوستان ساحل جنب رستوران سنتی احداث شده است که از نوع پیش ساخته سنگی سه طبقه به مساحت 9 متر مکعب می‌باشد.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: احداث ، آبنما ، بوستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار