متکان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

روز قدس فریاد اعتراض‌ مسلمین به جنایت‌های رژیم جعلی صهیونیست است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی گفت: حضورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند بهترین حمایت باشد تا رژیم صهیونیستی این احساس را نداشته باشد که کشتار مردم غزه بدون هیچ انعکاس یا اعتراضی خواهد بود.

"علی‌اکبر متکان" در گفتگو با  خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حملات سنگین رژیم صهیونیستی در ماه مبارک رمضان به مردم بی‌گناه فلسطین، اظهار داشت: وظیفه ما در درجه اول این است که با حضورمان در راهپیمایی روز قدس حداقل حمایت را از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین اعلام نماییم.   
 
وی ادامه داد: اگر توان کمک‌های فیزیکی یا حمایت مالی از این مردم مظلوم را نداریم، حضورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند بهترین حمایت باشد تا رژیم صهیونیستی این احساس را نداشته باشد که کشتار مردم غزه بدون هیچ انعکاس یا اعتراضی خواهد بود.   
 
معاون مالی، اداری سابق وزارت علوم با بیان اینکه روز قدس یادگار امام خمینی(ره) است، تصریح کرد: رهبر کبیر  انقلاب اسلامی بر این اعتقاد بودند که حضور  مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه‌ای برای ملت مسلمان فلسطین است و ادعای دروغین مدعیان دموکراسی و حقوق بشر نزد افکار عمومی را نقش بر آب خواهد کرد.

متکان در پایان خاطرنشان کرد: کاملا مشخص است که بحث دموکراسی و حقوق بشر فقط حربه‌ای برای استعمار کشورهای جهان سوم به خصوص خاورمیانه است.

انتهای پیام/

برچسب ها: قدس ، صهیونیست ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار