معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18، از اتصال تقاطع های 6 گانه این منطقه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

محمدرضا سالمی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اتصال تقاطع‌های 6 گانه منطقه 18 در آینده‌ای نزدیک در دستور کار معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح به منظور دسترسی آسانتر شهروندان به بزرگراه‌های منطقه 18 و مناطق همجوار، سهولت تردد خودروها، عمران و آبادانی منطقه 18، رونق اقتصادی، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است.
 
سالمی اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فنی، عمران و ترافیک منطقه 18 به منظور اتصال تقاطع های 6 گانه منطقه 18 به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اتصال تقاطع‌ها و بزرگراه‌های 6 گانه منطقه 18 از جمله تقاطع‌ها شهید بروجردی به آزادگان، 45 متری شهید هاشمی، بلوار مهتدی، خیابان اصغری، بلوار الغدیر و رودخانه کن با اتصال به بزرگراه فتح و یادگار امام (ره) از اقدامات اجرایی این طرح است.
 
سالمی خاطر نشان کرد: آماده باش اکیپ‌های بزرگراهی در ماه مبارک رمضان در بزرگراه آزادگان، ایمن سازی و تجهیز امکانات ترافیکی در معابر، محورهای اصلی، تقاطع‌ها، شریان‌های اصلی، میادین و بزرگراه‌ها، اجرای خط کسی محوری، نوشتاری و عابرپیاده از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شهرداری ، تقاطع ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار