فرماندار سلماس از اعلام آمادگی این شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، مرتضی نظری در جلسه برنامه‌ریزی برنامه‌های روز قدس که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شهرستان سلماس از آمادگی کامل برای برگزاری راهپیمایی روز قدس برخوردار است.

وی با بیان اینکه در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام گرفته است، تصریح کرد: انجمن اسلامی دانشجویان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، کارکنان ادارات مختلف، خانواده شهدا، اصناف و سایر اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی حضور خواهند یافت.

نظری با بیان اینکه در این روز بار دیگر به جهانیان نشان خواهیم داد که پشتیبان مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین هستیم، افزود: مردم ایران اسلامی همواره در دفاع از ارزشهای اسلامی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین حضور دارند و همانطور که هر سال در راهپیمایی روز قدس حاضر می‌شدند امسال نیز در این راهپیمایی حضور باشکوه خواهند داشت.

فرماندار سلماس با اشاره به مسیر و زمان راهپیمایی در این شهرستان، گفت: راهپیمایی روز قدس 11.30 جمعه از مقابل مسجد جامع به سمت خیابان فردوسی، میدان فردوسی، میدان کارگر به طرف بلوار چمران خواهد بود و نهایتا روزه‌داران برای اقامه نماز در مصلی این شهرستان حضور خواهند یافتز/.

برچسب ها: سلماس ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.