ارومیه/

ملت ایران هرگز زیر بار سلطه بیگانگان نمی‌رود

امام جمعه اهل سنت ارومیه با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: یکی از مهم‌ترین پیام‌های حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، این است که ملت ایران هرگز زیر بار سلطه بیگانگان نمی‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، ماموستا عبدالقادر بیضاوی در «همایش قدسیان» روحانیان اهل سنت آذربایجان غربی که در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مسئله قدس اختصاص به عصر کنونی نداشته و مسئله‌ای است که سال‌های متمادی در ایران و به فرموده رهبر کبیر انقلاب مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مراسم روز قدس امسال نیز با اوج گرفتن جنایات عوامل استکبار در ملت‌های مظلوم مسلمان، با شدت بیشتری در ایران اسلامی و در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم غاصب اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین، سکوت جوامع اسلامی را در برابر این جنایات به شدت محکوم کرد و افزود: هیچ انسان مسلمان و آزادی‌خواهی حق سکوت در برابر این جنایات را نداشته و نمی‌تواند به آسانی از کنار آن بگذرد.

بیضاوی با اشاره به هوشیاری بیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، گفت: در چنین روزی ملت‌های مسلمان جهان احساسات قلبی خود را یکدل و یک‌صدا در انزجار از اقدامات صهیونیسم غاصب ابراز می‌کنند.

وی با اشاره به راهپیمایی روز قدس، به آثار متعدد داخلی و خارجی این اقدام بزرگ اشاره کرد و افزود: این حضور گسترده و پرشور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس، ضمن بروز احساسات درونی ملت ایران در برابر این جنایات، حامل پیام مهم استکبارستیزی آنان نیز است.

امام جمعه اهل سنت ارومیه تصریح کرد: حضور ملت ایران در این راهپیمایی بر دشمنان ثابت می‌کند که ملت ایران هرگز زیر بار سلطه هیچ ابرقدرتی نرفته و نخواهد رفت.

وی اضافه کرد: در این میان اختلاف در زبان، لهجه، گویش و مذهب نیز نمی‌تواند در این اتحاد و یکپارچگی ملت ایران خللی وارد کرده و آنان را از مسیر اصلی خود دور کند.

بیضاوی در پایان خواستار حضور سراسری عموم پیروان اهل تسنن در راهپیمایی روز قدس شد و افزود: همه ما روز جمعه در لبیک به فرمان رهبری، دوشادوش برادران شیعی خود در راهپیمایی روز قدس حاضر شده و نفرت و انزجار خود را از اقدامات رژیم غاصب اسرائیل بر جهانیان نشان خواهیم دادز/.

برچسب ها: ایران ، ارومیه ، انسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.