سید علی رفوگر:

مراحل درمان پدرم آغاز شده است/از همه مردم عزیزتقاضادارم برای او دعا کنند

پسر سید جواد رفوگر گفت:مراحل درمان پدرم در بیمارستان آغاز شده از همه مردم عزیزم تقاضا می کنم برای سلامتی او دعا کنند.

سید علی رفوگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:هفته پیش متوجه شدیم که حال پدر اصلاً خوب نیست به همین دلیل به پزشک مراجعه کردیم و پس از انجام معاینات اولیه آنها اعلام کردند که باید او در بیمارستان بستری شود.
 
وی تصریح کرد:بعد از آنکه مراحل نهایی معاینات توسط پزشکان انجام شد مشخص گردید یک توده در روده و مری پدرم وجود دارد که باید هر چه زودتر درمان جدی در این خصوص انجام می شد به همین منظور  هم اکنون مراحل درمان در بیمارستان آتیه تهران آغاز شده است.
 
رفوگر در خاتمه اظهار داشت:در این روزهای عزیز از همه مردم کشورم تقاضا می کنم در لحظات سحر و افطار برای همه بیماران و پدرم دعا کنند تا او با بهبودی کامل بتواند بار دیگر در خدمت جامعه بزرگ کشتی باشد.
 
سید جواد رفوگر رئیس انستیتو بین المللی فدراسیون کشتی و عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد چند روزی است به دلیل عارضه شدید گوارشی در بیمارستان آتیه تهران بستری شده است.
 
رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان ،کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و بسیاری دیگر از مسئولین،ورزشکاران و کشتی گیران با حضور در بیمارستان ضمن عیادت از استاد سید جواد رفوگر عضو ایرانی کمیته ارزشیابی و ارتقاء فدراسیون جهانی برای او آرزوی بهبودی و سلامتی کامل را از خداوند بزرگ طلب کردند.
 
استاد سید جواد رفوگر عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت معلم، رئیس و دبیر اسبق فدراسیون کشتی است که سابقه مربیگری تیم کشتی آزاد را نیز در کارنامه کاری درخشان خود در ورزش ملی کشور دارد.
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی ، انستیتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۳۱ تير ۱۳۹۳
خدا همه مریضا رو شفا عنایت کنه
آخرین اخبار