دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: پیروزی رژیم صهیونیستی موکول به حمایت های دولت های مزدوری چون عربستان و قطر نیست بلکه حمایت یک میلیارد و چند صدمیلیون مسلمان پشتوانه مطمئنی است تا پیش بینی حضرت امام خمینی(ره) برای نابودی رژیم صهیونیستی تحقق پیدا کند.

 
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران ؛محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی امشب در ضیافت افطاری حزب متبوعش با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به نزدیکی روز قدس گفت: من مطمئنم با عنایت الهی روز قدس سال جاری با حضور گسترده مردم در سراسر جهان به خصوص ایران اسلامی برگزار خواهد شد و یکی از حماقت های رژیم صهیونیستی این است که در نزدیکی روز قدس این جنایت ها را مرتکب شده است.  
 
وی در ادامه موضع گیری مسئولان کشورمان را در قبال فاجعه غزه مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: مقامات رژیم آل سعود حتی درلفظ هم جنایت علیه مردم مظلوم غزه را محکوم نکرده اند واین نشان می دهند که خائن اصلی در خود جهان اسلام قرار دارند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیروزی رژیم صهیونیستی موکول به حمایت های دولت های مزدوری چون عربستان و قطر نیست بلکه حمایت یک میلیارد و چند صد میلیون مسلمان پشتوانه مطمئنی است تا پیش بینی حضرت امام خمینی(ره) برای نابودی رژیم صهیونیستی تحقق پیدا کند.  
انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، رژیم ، صهونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار