اخبار کاروان اعزامی به اینچئون؛

آخرین وضعیت اعزام رشته‌های ورزشی به بازی‌های آسیایی اعلام شد

شاهرخ شهنازی در نشست مطبوعاتی امروز آخرین وضعیت اعزام ورزشکاران به بازی‌های آسیایی اینچئون را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌ شاهرخ شهنازی در نشست خبری در خصوص آخرین وضعیت رشته‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون اظهار کرد: جلسات متعددی با بدنه رشته‌های اعزامی و مسئولان فدراسیون‌ها انجام دادیم و همچنین در اردوهای تیم‌های اعزامی نیز حضور یافتیم. در آخرین جلسه‌ای که با مسئولان وزارت ورزش داشتیم مقرر شد رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی و وزنه‌برداری، واليبال سالنی، تکواندو در بخش زنان و مردان، کاراته در بخش زنان و مردان، ووشو، بسکتبال، فوتبال امید،‌ هندبال و کبدی در بخش زنان و مردان به طور کامل و با تمام دقت خود در بازی‌های آسیایی اینچئون حضور یابند.

دبیرکل کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: در رشته دو و میدانی هم در بخش زنان و مردان نیز اعزام‌هایی خواهیم داشت.


وی در خصوص رشته‌های ورزشی مربوط به فدراسیون تیر و کمان گفت: در تیر و کمان زنان و مردان، ریکرو احتمال اعزام وجود دارد همچنین در کامپوند نیز برای آقایان و بانوان و در رشته‌های دیگری مانند بوکس نیز اعزامی خواهیم داشت.

در ریکرو بانوان و آقایان احتمال اعزامی خواهیم داشت در کامپوند آقایان و بانوان اعزامی قطعی است.

در بوکس نیز 2 نفر سبک وزن و 4 نفر سنگین وزن را به احتمال زیاد به اینچئون اعزام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در جودو نیز به احتمال فراوان یک تیم پنج نفره را به اینچئون اعزام خواهیم کرد گفت: فدراسیون جودو در وزن‌های 81و100 کیلوگرم در حال بررسی نفرات اعزامی است.

در وزن 81 قاسم‌زاده و در وزن 100کیلوگرم محجوب قرار گرفته‌اند که وضعیت آنها در حال بررسی می‌باشد.

همچنین در آب‌های آرام آقایان در 1000 متر یک نفره کایاک و یک نفر در کانوی 200 متر اعزام خواهیم کرد. همچنین در کایاک چهار نفره 1000 متر بانوان و 200متر کایاک یک نفره بانوان نیز حتما اعزام خواهیم داشت در 200متر کایاک دو نفره آقایان، ‌1000 متر کایاک چهار نفره، 200 متر کایاک یک نفره، 500 متر کایاک یک نفره و دو نفره بانوان و 1000 متر کانویینگ دو نفره در حال بررسی هستیم تا احتمالا اعزام‌هایی را داشته باشیم.
 
در رویینگ آقایان نیز شادی حبیبیان اعزامش نهایی شده و در بخش بانوان هم در تیمی چهار نفره و هشت نفره حتما اعزام خواهیم داشت.
در هشت نفره آقایان عباسی اعزامش مشروط است و در حال بررسی هستیم تا بتوانیم آن‌ها را نیز اعزام کنیم در بخش اسلالوم کایاک یک نفره و کانویینگ یک نفره آقایان به طور حتم اعزام خواهد شد.
 
شهنازی در خصوص رشته‌های ورزشی اعزامی که زیرنظر فدراسیون دوچرخه‌سواری قرار دارند خاطرنشان کرد: اعزام تیم دوچرخه‌سواری جاده، تایم تریل سرعت و استقامت خانم‌ها و آقایان نیز نهایی شده است و در مورد رشته‌های نیمه استقامت و کوهستان در بانوان نیز در حال بررسی هستیم. در تیراندازی زنان و مردان در بخش تپانچه، تفنگ و اهداف پروازی نیز اعزام نهایی شده است.
 
دبیر کل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه در رشته شمشیر بازی اعزام در رشته‌های اپه و سابر قطعی شده است گفت: البته در رشته فلوره اعزامی به بازی‌های آسیایی نخواهیم داشت.

انتهای پيام/
برچسب ها: آخرین ، وضعیت ، اعزام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار