عده‌ای به دلایل شخصی مخالف معرفی "اینجا شهر دیگری است" بودند و موفق نیز شدند.

"احمدرضا گرشاسبی" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص فیلم سینمایی "اینجا شهر دیگری است" گفت: فیلم نامه‌ این فیلم، اثر حمید امجد است و به بنیاد فارابی بعد از خواندن فیلم نامه تصمیم به ساخت آن گرفتم. 

وی افزود: با وجود همکاری بسیار خوب و صمیمانه تمام عوامل این فیلم به دلیل وجود محدودیت‌های بسیار و امکانات کم مشکلات بسیاری در طول کار داشتیم. 

وی ادامه داد: متأسفانه این فیلم در آغاز اکران در طول یک هفته تنها در یک سانس آن هم در شرایط خاصی همزمان با برگزاری جام جهانی و ماه رمضان بدون هیچ تبلیغاتی اکران شد که این امر به خودی خود لطمه‌ی بزرگی به این فیلم وارد آورد و در صورت به نمایش گذاشتن بهترین فیلم هم در چنین شرایطی به طور قطع این اتفاق می‌افتاد. 

گرشاسبی عنوان کرد: با توجه به موضوع معنوی این فیلم در صورت استفاده از آن در شب‌های قدر و ظرفیت افراد مؤمن می‌تواند این فیلم بسیار تأثیرگذار باشد، زیرا دارای پیام‌های ارزشی بسیار خوب است. 

این کارگردان بیان کرد: افرادی هستند که به دلایل مختلفی مخالف اکران، معرفی و مطرح شدن این فیلم هستند و فارابی نیز با وجود سینما و چنین فیلمی حتی یک ریال هم برای تبلیغات آن هزینه نکرد.  
 
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار