وجدان بیدار جوان آمریکایی یهودی در میان اجتماع صهیونیست‌ها،

یک جوان با نماد مقاومت در میان صهیونیست‌ها / سرکوب وحشیانه صدایی که خواهان پایان اشغالگری است + فیلم

جوان آمریکایی یهودی ساکن سرزمین‌های اشغالی در حالی که در میان اجتماع صهیونیست‌ها به حمایت از مردم غزه می‌‌پرداخت با رفتار غیرانسانی پلیس مواجه شد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، رمضان خونین غزه با جنایات غیرانسانی روز گذشته رژیم صهیونیستی در منطقه شجاعیه به اوج خود رسید، به طوری که تاکنون بیش از 500 نفر، که بیشتر آنان را کودکان خردسال تشکیل می‌دهند به شهادت رسیده‌اند.

در تصاویری که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است، یک یهودی ساکن سرزمین‌های اشغالی که پاسپورت آمریکایی دارد و در میان شادی صهیونیست‌ها، با چفیه‌ای که همراه با پرچم فلسطین به دور گردن خود دارد،‌ به حمایت از مردم غزه می‌پردازد.

وی که در میان اجتماع صهیونیست‌ها تنها حامی مردم مظلوم فلسطین است و نمی‌تواند چشم بر جنایاتی که در اطرافش می‌گذرد ببندد، اسرائیل را رژیمی اشغالگر خوانده و تهاجم این رژیم به غزه را امری غیرقابل توجیه معرفی می‌کند.

این جوان با انتقاد از دولت آمریکا در حمایت از اسرائیل از تمام جهانیان درخواست می‌کند تا به جنبش «پایان اشغال فلسطین» بپیوندند.

در حالی که این جوان آمریکایی به صورت مسالمت‌‌آمیز درخواست خود را بیان می‌کند، پلیس رژیم صهیونیستی با رفتاری ضدانسانی، وی را با ضرب و شتم وارد خودرو می‌کنند.


انتهای پیام/


برچسب ها: فیلم ، دانلود ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۳۱ تير ۱۳۹۳
ای ول به این شجاعت جوانان ایران یاد بگیرید فقط به فکر تیپ و تبلت و.. غیر نباشید دنیا داره بیدار میشه خدا بخواد ریشه ظلم میزنیم فقط شجاعت و غیرت میخواد یه یا علی
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۳:۵۹ ۳۰ تير ۱۳۹۳
مطمئن هستم که جوانان غیرتمند آمریکائی هم این عمل پلیس جنایتکار اسرائیلی ها را تلافی خواهند کرد ؟اسرائیلیها مشغول کندن گور دسته جمعی خود هستند ؟مگر موشکهای فلسطینیها همه اش به بیابانها اصابت میکندکه آنها همه مشغول جشن وشادی هستند ؟
Iran (Islamic Republic of)
111
۱۳:۱۱ ۳۰ تير ۱۳۹۳
جوان با غیرتی بود انصافا
آخرین اخبار