شیراز/

فراخوان جشنواره رسانه و نظم و امنيت عمومي در فارس

فراخوان ارسال آثار به نخستین جشنواره سراسری رسانه و نظم و امنیت عمومی در شیراز اعلام شد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شیراز؛ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: این جشنواره در راستای همراهی و همکاری اصحاب رسانه و فرهیختگان حوزه قلم و اندیشه با نیروی انتظامی برای افزایش روز افزون امنیت شهروندان برگزار می شود .

سرهنگ استواری ادامه داد: این جشنواره با هدف تقویت بسترها و زمینه های رسانه ای نظم و امنیت عمومی، بسط و گسترش تعامل هدفمند استان و رسانه ها و تقویت سهم رسانه ها در پیشگیری اجتماعی برگزار می شود.

وی افزود : محورهای این همایش شامل ظرایف روان شناختی نشر و تحلیل اخبار حوادث و رخ دادها، ابعاد جامعه شناختی تهیه ، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی ، کنش وری رسانه ها در حیطه ترویج قانون گرایی و نظم پذیری ، سازوکارهای رسانه ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم است.

معاون اجتماعی فارس بیان کرد: کلیه روزنامه نگاران؛ مدیران مسوول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری ها و پایگاه های خبری می توانند برای شرکت در این جشنواره آثار خود را تا تاریخ 20 دی ماه به نشانی شیراز ، چهارراه زند- خیابان سعدی- فرعی مکتبی - اداره اطلاع رسانی و افکار عمومی معاونت اجتماعی پلیس فارس ارسال و یا از طریق آدرس اینترنتی به نشانی http://www.festival.police.ir در سایت جشنواره ثبت نام کنند.

وی ادامه داد : این جشنواره در زمینه های خبر ، مصاحبه و گزارش بوده و آثار ارسالی به طور مجزا در 2 گروه رسانه های مکتوب و مجازی مورد بررسی قرار می گیرد.

معاون اجتماعی فارس افزود: آثاری در این جشنواره شرکت داده می شوند که در یکی از نشریات سراسری ، محلی ، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی اینترنتی کشور که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند به چاپ رسیده باشد.

مراسم تقدیر از برگزیدگان بهمن 93 برگزار و به سه نفر برتر در هر بخش لوح یادبود ، تندیس و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/س



برچسب ها: فراخوان ، جشنواره ، رسانه ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.