شرکت کداک با ارائه‌ی محصول جدید خود موسوم به پروسپر 6000، به پیشگامی خود در صنعت تولید مواد رنگی دیجیتال تداوم بخشیده است.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ، شرکت کداک نانوجوهر جدیدی را به بازار عرضه کرده است که سرعت فرآیند چاپ را افزایش می‌دهد. این نانوجوهر قیمت بسیار کم و در عین حال طول عمر طولانی‌تری نسبت به محصولات رایج در بازار دارد. 
 
شرکت کداک با ارائه‌ی محصول جدید خود موسوم به پروسپر 6000، به پیشگامی خود در صنعت تولید مواد رنگی دیجیتال تداوم بخشیده است. این نانوجوهر جدید برای استفاده در حوزه‌هایی که نیاز به چاپ با سرعت بالاست بسیار مناسب خواهد بود. 
 
پروسپر 6000 از سیستم چاپ هوشمند (IPS) بهره‌مند بوده به طوری که امکان رصد مداوم کیفیت کار فراهم است و می‌توان کیفیت خروجی کار را مورد ارزیابی و کنترل قرار داد. سیستم چاپ هوشمند می‌تواند شرایطی را فراهم کند که رنگ صحیح مورد استفاده تعیین و تنظیم شود. این نانوجوهر برای استفاده روی سطوح پوشش‌دار و عاری از پوشش و همچنین کاغذهای گلاسه (براق) مناسب است. 
 
کداک این نانوجوهر را با دو مدل مختلف به بازار عرضه می‌کند: مدل اول برای استفاده در حوزه‌هایی که نیاز به پخش رنگ زیاد است و دیگر برای چاپ روزنامه‌ها و کتاب‌ها. 
 
هر دوی این رنگ‌ها قابلیت استفاده در چاپ‌های بسیار سریع با سرعت 300 متر در دقیقه روی سطوح عاری از پوشش را داراست و همچنین می‌توان با استفاده از آن 90 میلیون برگ A4 را با کیفیت بالا در مدت یک ماه به چاپ رساند که این رقم 2.5 برابر سریع‌تر از فناوری قبلی این شرکت موسوم به پروسپر 500 ایکس‌ال‌آی است. با استفاده از امکان خشک شدن سریع این نانوجوهرها، می‌توان با سرعت 200 متر بر دقیقه کاغذهای گلاسه سنگین را چاپ کرد. 
 
دوگ ادواردز از مدیران این شرکت می‌گوید: «چاپگرهای امروزی باید به گونه‌ای باشند که بتوانند نیازهای مشتریان را پاسخ دهند. نانوجوهر جدیدی که ما تولید کرده‌ایم می‌تواند عملکرد بالایی داشته و کیفیت کار را به رقم 200 lpi برساند که این بهبود عملکرد می‌تواند پاسخگوی نیاز مشتریان باشد. 
 
یکی از مزیت‌های این نانوجوهر هزینه‌ی پایین آن است به طوری که قیمت آن 0.005 دلار برای هر صفحه A4 است. طول عمر بالا نیز از دیگر مشخصه‌های بازر این محصول جدید است.


انتهای پیام/
برچسب ها: دانش بنیان ، نانو ، جوهر ، چاپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار