در مسابقات روز دوم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان نمایندگان کشورمان کاوه رحمت‌آبادی با پیروزی مقابل حریف آمریکایی خود به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالی مسابقات 5 وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان عصر امروز در شهر هومنه اسلواکی آغاز شده است که نماینده وزن 54 کیلو گرم کشورمان با شکست حریف آمریکایی راهی دور سوم مسابقات شد.

بر این اساس کاوه رحمت‌آبادی در دور نخست ویکتور لوجکا از اسلواکی را ۱۰ بر صفر برد. وی در دور بعد فیکس داتون از آمریکا را با نتیجه ۶ بر۳ شکست داد تا راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

در وزن ۶۳ کیلوگرم امیر اکبرزاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با البروس والیف از روسیه روبرو شد و با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خورد. تا در صورت رسیدن کشتی گیر روس به فینال شانس خود را برای کسب مدال برنز در گروه شانس مجدد انتخان کند.

دروزن ۷۶ کیلوگرم نیز حامد منافیان در در اول مقابل تئودوروس کایریاکیدیس از یونان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید.وی در دور دوم با شکست 10 بر یک مقابل زاندانبود از مغولستان باید منتظر حضور این کشتی گیر مغول در فینال باشد تا در گروه بازنده ها شانس خود را برای کسب مدال امتحان کند.

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار