معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق مهر امام رضا (ع) رویکرد جدید این صندوق را ارایه تسهیلات به پشتیبانان طرح‌های اشتغال‌زا عنوان کرد.

 اصحابی، معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق مهر امام رضا (ع) در خصوص تشریح رویکرد جدید این صندوق در ارایه تسهیلات به پشتیبانان طرح‌های اشتغالزا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: در این روش تسهیلات به پشتیبانان داده می‌شود و صندوق نیز تنها بر کار پشتیبانان نظارت می‌کند و‌ آن‌ها خود مسئولیت نظارت بر زیر مجموعه‌های خود را دارند.

وی در ادامه به دیگر اقدامات صورت گرفته از سوی صندوق در راستای ایجاد اشتغال اشاره و تصریح کرد: در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به اقشار کم‌درآمد و نقش حمایتی بیشتر از سوی صندوق و به ویژه ایجاد اشتغال پایدار این صندوق تفاهم نامه‌هایی را با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مرکز ملی فرش و شرکت‌های فعال در بخش‌های تولید و توزیع سنگ‌های قیمتی ونیمه قیمتی منعقد کرده است.

معاون ساماندهی و توانمندسازی صندوق مهر امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تمامی دستگاه در زمینه ایجاد اشتغال موظف به فعالیت شده‌اند این صندوق نیز با تغییر در رویکردهای خود بیش از پیش در زمینه رونق اشتغال فعالیت‌های گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: پرداخت ، تسهیلات ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار