رییس فدراسیون بوکس با ابراز رضایت از عملکرد تیم ملی بوکس کشورمان اعزامی به تورنمنت بین المللی بوکس چین گفت: عنوان سومی با توجه به اینکه بوکسورهای کشورمان حریفات قدرتمندی را شکست دادند نتیجه خوبی بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، احمد ناطق نوری با بیان اینکه ورزشکاران بسیار قدرتمندی از قاره های مختلف در تورنمنت بین المللی چین حضور داشتند، گفت: این پیکارها برآیند بسیار خوبی از میزان آمادگی بوکسورهای کشورمان بود و به این ترتیب کادر فنی نیز توانست ارزیابی دقیق تری از وضعیت بازیکنان داشته باشد.

وی در خصوص این رقابت ها اظهار داشت: کوبا وچین از ورزشکاران بسیارخوبی در این مسابقات  بهره گرفته بودند و بچه های ما توانستند با کسب (یک طلا، 2 نقره و 2 برنز) و عنوان سومی به نتیجه قابل قبولی دست پیدا کنند.

رییس فدراسیون بوکس ادامه داد: مظاهری در حالی نتیجه را به حریف روس که از بهترین های بوکس جهان است واگذار کرد که در بازی قبلی خود دارنده عنوان دومی بوکس آسیا را شکست داده بود.

وی از این رقابت ها به عنوان فرصتی برای محک ملی پوشان کشورمان برای بازی های آسیایی اینچئون نام برد و گفت: این در حالی است که  در آسیا بوکسورهای ایران با بوکسورهایی قدری از کشورهای قزاقستان، کره و چین به رقابت خواهند پرداخت.

ناطق نوری افزود: در این رقابت ها در هر وزن 2 ورزشکار اعزام شده بودند که درکنار اعضای اصلی سایر بوکسورهای اعزامی بازی های دوستانه انجام می دادند.

وی با رد احتمال استخدام مربی خارجی برای اینچئون اظهار داشت: برای بازی های آسیایی کره چنین تصمیمی نداریم اما بعد از این پیکارها در نظر داریم برای هدایت تیم جوانان از مربی خارجی بهره بگیریم.

رییس فدراسیون بوکس همچنین درباره استفاده از حریف تمرینی خارجی در طول تمرینات ملی پوشان کشورمان اظهار داشت: سه تیم الف و ب و یک تیم ازجوانان در اردو حضور دارند واین تیم ها می توانند در اردوی آماده سازی حریفان تمرینی بسیار خوبی برای یکدیگر باشند.

او در خصوص بودجه فدراسیون بوکس اظهار داشت: تاکنون تنها 300 مییلون دریافت کرده ایم که این رقم با توجه به شرایط کنونی فدراسیون کافی نیست اما در نظر داریم با تعدادی از شرکت های خصوصی جلساتی را داشته باشیم و بتوانیم از امکانات اقتصادی آن ها بهره بگیریم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار