رییس اتحادیه املاک استان تهران:

هیچ افزایش قیمت مسکنی را تأیید نمی‌کنم/ کاهش ۲۰ درصدی اجاره بها و رهن مسکن

عقبایی گفت: قیمت‌های خرید و فروش مسکن نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده و از ابتدای سال افزایش قیمتی را در این بازار شاهد نبوده‌ایم.

حسام‌الدین عقبایی، رییس اتحادیه املاک استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه من هیچ افزایش قیمت مسکن را تأیید نمی‌کنم، گفت: قیمت‌های خرید و فروش نسبت به سال گذشته هیچ تغییری نکرده و از ابتدای سال افزایش قیمتی را در این بازار شاهد نبوده‌ایم.
 
وی در ادامه افزود: میزان حجم معاملات خرید و فروش از ابتدای سال تاکنون افزایش یافته و میزان قراردادهای مسکن رشد بسیاری یافته است.
 
رییس اتحادیه املاک استان تهران در ادامه اظهار داشت: میزان قیمت‌های مسکن نسبت به اردیبهشت‌ و خردادماه تغییرات جزئی یافته و حتی در برخی موارد کاهش ۲۰ درصدی را به همراه داشته است.
 
عقبایی در ادامه توضیح داد: در شش ماهه ابتدای سال همواره شاهد افزایش حجم معاملات درون بازار مسکن بوده‌ایم و تا پایان شهریورماه هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
 
وی با بیان اینکه قیمت‌های خرید و فروش مسکن تا پایان تابستان ثبات خواهد داشت، افزود: در برخی از قراردادها مالکان قیمت‌ها به نرخ سال 90 منعقد کرده اند بنابراین امسال قیمت‌ها را کمی افزایش می‌دهند.
 
رییس اتحادیه املاک استان تهران خاطرنشان کرد: سامانه اطلاعات املاک و مستغلات هیچ افزایش قیمتی را امسال نشان نمی‌دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قیمت ، افزایش ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار