افکار ما نه تنها در دنیای ذهن ما، بلکه در دنیای واقعی می تواند انعکاس پیدا کند ، قدرت ذهن به قدری است که می‌تواند وارد ذهن ناخودآگاه اطرافیان هم شود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ هر آنچه که از فکر و ذهن ما می گذرد می تواند مسئول اتفاقاتی باشد که در زندگی ما رخ می‌دهد ، به بیان دیگر وقتی ما به هرچه می‌اندیشیم می‌تواند در زندگی ما به وقوع بپیوندد.

بر همین اساس مریم ملک‌صالحی روانشناس و مشاور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هر آنچه که در ذهن هر فرد می‌تواند زندگی وی را تشکیل دهد و وسیله نیرومندی باشد که در اختیار شخص قرار دارد.

وی افزود: این افکار ما است که می تواند سبب علل‌ها و واکنش‌ها شود و نه تنها در دنیای ذهن‌ ما، بلکه در دنیای واقعی منعکس شود ، قدرت ذهن به قدری است که حتی می‌تواند وارد ذهن ناخودآگاه اطرافیان ما شود در واقع این گفته در مورد دل به دل راه دارد هم صدق می‌کند.

 ملک‌صالحی خاطرنشان کرد: افکاری که با دیگران تقسیم می‌کنیم به طور مثبت و منفی نسبت به ما و دیگران جهت‌گیری می‌دهد پس بهتر است احساس عشق و احترام و احساس‌های مثبت را در ذهن خود پرورش داده و بتوانیم به دنیای بیرون انعکاس دهیم و نیز اتفاقات خوب و خوشایند را به سمت خود جذب کنیم.

گفتنی است کسانیکه ذهن خود‌آگاه و ناخود‌آگاه آنها با هم هماهنگ نباشد ، از فرایند دل به دل راه دارد و قدرت جذب امواج نمی‌تواند بهره‌مند شود ، در ضمن برای جذب اتفاقات مثبت باید به طور مکرر در ذهن خود تجسم داشته باشیم.گزارش از ایده مفرح

انتهای پیام/
برچسب ها: انعکاس ، ذهن ، دنیا ، واکنش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار