سرپرست تیم سپاهان گفت: رحمان احمدی دروازبان تیم سپاهان است و هدف روزنامه‌ها از درج مطالب مربوطه پیوستن به تیم دیگری برای تخریب تیم ما است.

خوروش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رحمان احمدی دروازبان تیم سپاهان است و شایعات درمورد پیوستن به تیم فولاد فقط از سوی برخی ر وزنامه‌ها برای تخریب سپاهان انجام شده است و احمدی قصد پیوستن به هیچ تیمی را ندارد.

وی در مورد اردوی ترکیه افزود: هماهنگی لازم برای زمین و هتل در حد عالی بود، ما در شهر بلوبین آنکارا و استانبول اردو زده بودیم.

سرپرست تیم سپاهان تصریح کرد: تیم ما در آن‌جا 3 بازی دوستانه انجام دادیم که بازی با آرسنال مسکو را 3 بر یک برنده از زمین خارج شدیم. با تیم لگوریای رومانی به تساوی یک بر یک رسیدیم و با تیم ارمنستانی را 2 بر یک برنده شدیم.

وی ادامه داد: تیم ما پنج شنبه برگشته و از امروز تمرینات خودمان را برای اولین بازی لیگ برتر آماده می‌کنیم.

خوروش در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما بازیکنان مورد نظر کرانچار، سرمربی تیم سپاهان را جذب کرده است و قرار نیست بازیکن جدیدی به تیم ما اضافه شود، امسال تیم ما با 3 مهاجم خوب به نام‌های لوسیا نوپریرا از فولاد، خلعتبری از پرسپولیس و عبد الله کرمی از فولاد قرارداد بسته است که تیم ما را در فاز حمله قوی‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، سپاهان ، احمدی ، دروازبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار