رییس حوزه ریاست پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم:

مالکیت ساختمان میر عماد به پژوهشگاه تربیت بدنی واگذار شد

مالکیت ساختمان میرعماد پژوهشگاه که پس از انتقال به مشهد به یکی از موسسات تابعه وزارت علوم واگذار شده بود به پژوهشگاه تربیت بدنی واگذار گردید.

محمد شریعت زاده رییس حوزه ریاست پژوهشگاه تربیت بدنی وعلوم ورزشی وزارت علوم تحقیقات وفناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران  گفت: پس از انتقال پژوهشگاه تربیت بدنی از تهران به مشهد، به دلیل تخلیه کامل ساختمان میر عماد که با تلاش‌های فراوان در سال 83 خریداری و سند آن به نام پژوهشکده تربیت بدنی صادر شده بود، در ابتدا به یکی از مؤسسات تابعه وزارت علوم جهت استقرار واگذار گردید.

وی افزود :پس از استقرار موسسه فوق با اقدامات صورت گرفته مالکیت ساختمان (بهره بردار) نیز به طور غیر قانونی از پژوهشکده به نام موسسه مذکور تغییر یافت به گونه ای که عملاً ساختمان 5 طبقه پژوهشگاه از دست رفته بود. شریعت زاده تصریح کرد : مدیریت جدید پژوهشگاه تلاش شبانه روزی و طاقت فرسایی را در راستای بازگشت پژوهشگاه به تهران و بازپس‌گیری ساختمان پژوهشگاه انجام داد. 

وی ادامه داد: هرچند که اعتقاد بر این است که همه پژوهشگاه‌ها و مؤسسات تابعه وزارت علوم از یک خانواده می‌باشند، اما استیفای حقوق پژوهشگاه لازم می‌نمود. وی اظهار داشت : بدینوسیله اعلام می‌دارد که مجموعه اقدامات انجام شده در 7 ماهه اخیر منجر به تغییر مجدد بهره بردار (مالکیت) ساختمان میرعماد به نام پژوهشگاه تربیت بدنی و استقرار پژوهشگاه در یک طبقه از آن گردیده که با هماهنگی صورت گرفته و با جا یابی برای موسسه مطالعات و پژوهش‌های جمعیتی آسیا و اقیانوسیه به زودی سایر طبقات آن نیز به طور کامل در اختیار پژوهشگاه قرار می‌گیرد. این اقدام ارزشمند جز با کمک وزیر محترم علوم جناب فرجی دانا، رئیس سازمان امور دانشجویان صدیقی و همکاران حوزه سازمان امور دانشجویی به ویژه مهندس پرهیزگار و همکاران سازمان امور اقتصادی و دارایی امکان پذیر نبود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار