هشتمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی برگزار می شود

هشتمین همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی با حضور دانشمندان برجسته داخلی و خارج کشور ، اسفنده ماه امسال در تهران برگزار می شود.

محمد شریعت زاده مدیر پژوهشی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت :این همایش بین المللی با هدف توانمند سازی و تبادل یافته های علمی رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی و با حضور دانشمندان برجسته دنیا از هفتم اسفندماه آغاز می شود. 

وی بابیان این که این همایش زمینه ارتقا سطح علمی پژوهشگران حوزه علوم ورزشی و سایر رشته های مرتبط را فراهم می آورد،افزود:پژوهشگران جوان با حضور در این همایش با جدید ترین یافته ها و پژوهش های علوم ورزشی آشنا می شوند. 

شريعت زاده تصريح كرد :،شناسایی و معرفی تولیدات علمی حوزه تربیت بدنی و علوم روزشی در ایران و جهان،ساماندهی و جهت دهی پژوهش ها  وزمینه های مورد نیاز و کاربردی،توسعه گرایش های تخصصی تربیت بدنی و علوم ورزشی،زمینه سازی تبدیل علم به ثروت در حوزه تربیت بدنی،تشویق و ایجاد انگیزه در پژوهشگران و نخبگان تربیت بدنی را از جمله اهداف مهم این همایش بین المللی عنوان کرد. 

وي در ادامه سخنان خود به 8 محور اصلی همایش بین المللی تربیت بدنی و علوم ورزشی تصریح کرد:در این همایش به موضوعات اساسی و تخصصی در حوزه تربیت بدنی پرداخته می شود که آسیب شناسی  ورزشی و حرکات اصلاحی،ارتباطات و رسانه های ورزشی،بیومکانیک ورزشی،رفتار حرکتی،روان شناسی ورزشی،فناوری ورزشی،فیزیولوژی ورزشی و مدیریت ورزشی از مهمترین محور های اصلی همایش نامبرده می شود. 

شريعت زاده در بخشی دیگر از سخنان خود به شرایط ارسال و پذیرش مقاله اشاره کرد و اظهار داشت:شرکت کنندگان می توانند  مقالات خود را از اول شهریورماه به 2 شکل چکیده بلند فارسی و چکیده کوتاه انگلیسی به آدرس وب سایت همایش(conf.ssrc.ac.ir ) ارسال کنند. 

وی اظهارداشت :اعضای هیئت علمی دانشگاه ها،دانشجویان و شرکت کنندگان آزاد در موعد مقرر شده نسبت به ثبت نام برای حضور در این همایش اقدام کنند.در پایان همایش نیز به شرکت کنندگان گواهی معتبر اهدا خواهد شد.وی در پایان خاطر نشان کرد: رضا قراخانلو، حمید آقا علی نژاد، حمید رجبی، حبیب هنری، محمد جوادی پور، امین غلامی وبهشته اقبالی به عنوان اعضای شورای برنامه ریزی این همایش معرفی شده اند،البته  این همایش طی 2 روز در هفتم و هشتم اسفند ماه امسال در تهران برگزار می شود که شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی همایش (conf.ssrc.ac.ir)مراجعه و یا با شماره88747796 -021 تماس حاصل فرمایند. 



انتهای پیام/
 

برچسب ها: کحاتل ، مناتعل ، کمنتالبز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.