معاون معماری و شهرسازی شهرداری منطقه 18، از انجام توافقات با بخش خصوصی به منظور احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده در این منطقه خبر داد.

 محمود کلایه معاون معماری و شهرسازی شهرداری منطقه 18 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح انجام توافقات با بخش خصوصی به منظور احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه 18 در دستور کار معاونت معماری و شهرسازی شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
وی ادامه داد: این طرح پس از دستور و ابلاغ شهردار منطقه 18 دکتر وحید نوروزی به عنوان تنها چاره‌ی احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه 18 در دست اجرا است.

محمود کلایه اظهار داشت: در این طرح معاونت معماری و شهرسازی، معاونت فنی و عمران، معاونت امور اداری و مالی شهرداری نواحی 3 و 4 به عنوان عمده‌ترین بخش بافت‌های فرسوده مشارکت و همکاری دارند.
 
وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: انجام توافقات با بخش خصوصی پیرامون احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه 18، اختصاص تشویق‌های ساخت و ساز ویژه شهروندان در بافت‌های فرسوده از اقدامات اجرایی این طرح است. 

محمود کلایه خاطر نشان کرد: بهسازی و بازسازی بفت فرسوده با توجه به معماری اسلامی و ایرانی در محلات 16 گانه منطقه 18، تسریع در طرح‌های ویژه شهرسازی و ساخت وسازهای مردمی با توجه به یک پروانه‌های ساخت و ساز از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 18 است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: نوسازی ، احیا ، فرسوده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار