مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: پس از حفظ آندو تیموریان در تیم استقلال با او جلسات متعددی داشتیم تا بالاخره وی راغب به ماندن در تیم استقلال شد.

نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: آندو تیموریان راغب بود در تیم استقلال برای فصل آینده حضور داشته باشد،‌ با او جلسات متعددی برگزار کردیم و تیموریان در نهایت همکاری زیادی با باشگاه استقلال داشت تا اینکه بالاخره او برای فصل آینده پیراهن تیم استقلال را بر تن خواهد کرد.
وی در ادامه تصریح کرد: هواداران استقلال خیلی دوست داشتند آندو در تیم استقلال بماند و خوشحالیم از اینکه توانستیم آرزوی هواداران استقلال را برآورده کنیم.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در مورد مبلغ قرارداد تیموریان با باشگاه استقلال اعلام می‌کنم که وظیفه من نیست تا آن را اعلام کنم تا دو سه روز آینده مبلغ تمام قراردادهای بازیکنان استقلال روی سایت باشگاه اعلام خواهد شد و اگر قرار است قرارداد تیموریان را اعلام کنم باید قرارداد سایر بازیکنان استقلال را بگویم.
وی در ادامه تصریح کرد: در مورد سقف قرارداد باشگاه استقلال اعلام می‌کنم که سقف بازیکنان ملی‌پوش یک میلیارد تومان بوده است.
وی در ادامه افزود: در مورد جذب کریم انصاری فرد اعلام می‌کنم مادر حال مذاکره با این بازیکن مستقیم با توجه به اینکه لیست تیم استقلال برای فصل آینده پر شده است در حال رایزنی هستیم یک نفر را از لیست خارج کنیم تا بتوانیم کریم انصاری فرد را جذب کنیم و امیدوار هستم که بتوانیم انصاری فرد برای فصل آینده آبی‌پوش کنیم.
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر تبریز اوغلی
۱۹:۰۹ ۲۶ تير ۱۳۹۳
کریم نباید از یه سوراخ 2 بار گزیده بشه.
Iran (Islamic Republic of)
KUPAL63
۱۸:۱۸ ۲۶ تير ۱۳۹۳
همیشه از 1چیز استقلال خوشم اومده که همیشه میگن بول نداریم وزیر فدراسیون لیگ خدا بیغمبر به ما بول بدین یعنی همیشه در حال گدایی هستن و همیشه با بررویی تمام و بول حرام به دنبال ستاره های تیمای دیگه هستن
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۷:۵۵ ۲۶ تير ۱۳۹۳
اينا مردمو گول ميزنن ميگن سقف قراردادمون 1 ميليونه اخه مرد مومن الان تيموريان مياد با يه ميليارد بازي ميكنه عجبا تو ماه رمضان دروغ ول كنين بابا ابرو بردين عشق است پرسپوليس
Iran (Islamic Republic of)
نسیم
۱۷:۵۳ ۲۶ تير ۱۳۹۳
از همین الآن داره جوک سازی میکنه واسه لیگ چهارده
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۱۵:۵۲ ۲۶ تير ۱۳۹۳
کریم رو هم استقلالی بدانید زیرا از ماست دمت گرم داداش کریم بیا اس اس.آقای نظری خسته نباشید دست مریزاد ای ول...ضمنا آقای فرها د تبریزلی خون قرمز در ارتفاع بلند تغییر رنگ میده .البته کریم از اول آبی بود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۲۲ ۲۶ تير ۱۳۹۳
تو گفتی ملت هم باور کردند ملی پوشان هر کدام با 1 میلیارد با استقلال تمدید کردند نکنه ملتو جیگر فرض کردی راستشو بگید از این قراردادهای سوری برا فدراسیون هم زیاده
Iran (Islamic Republic of)
maryam
۱۴:۰۸ ۲۶ تير ۱۳۹۳
با سلام
اگر آقای انصاری فر به تیم استقلال بپیوندد بر ما طرفداران پرسپولیس واجب است که تیم پرسپولیس و خصوصا آقایان رحیمی و دایی را تحریم کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۶ تير ۱۳۹۳
تو رو به خداوند و ائمه قسم ميدهم اين مطلب را چاپ كنيد :
آهاي طرفداران متعصب فوتبال ، سقف بازيكنان ملي پوش يك ميليارد تومان است. شما ها بايستي چند صد سال كار كنيد و چيزي خرج نكنيد تا يك ميليارد جمع كنيد. واقعا كه شماها سركاريد و يك عده بدليل سر كار شدن شما ها .... .
United States of America
فرهاد تبریزلی
۱۳:۴۶ ۲۶ تير ۱۳۹۳
بابا جوک نگو کریم بیاد آبی بپوشه ؟ کریم ساوالان مال تراختوره عمو جویبار..چون خونش قرمزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۲۷ تير ۱۳۹۳
پسر خوب این استقلال که مامیشناسیم رنگ خون راهم عوض میکنه هر کار ناجوانمردی که فکرشو بکنی استقلال میکنه
Netherlands
javad
۱۳:۴۲ ۲۶ تير ۱۳۹۳
به همین خیال باشید
کریم مال تراختوره
آخرین اخبار