احمد جمشیدیان بازیکن تیم فوتبال استقلال صبح امروز قرارداد خود را با این باشگاه یکسال دیگر تمدید کرد.

مهاجم استقلال تهران در این مورد به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: پس از چند جلسه مذاکره و گفتگو با نظری جویباری قائم مقام باشگاه استقلال و مسئول امور نقل و انتقالات باشگاه صبح امروز در دفتر باشگاه حاضر شده و قراردادم را یکسال دیگر با این تیم تمدید کردم.

جمشیدیان گفت: در فصل گذشته بدلیل مصدومیتی که با آن دست و پنجه نرم کردم نتوانستم عملکرد قابل قبولی داشته باشم و از این بابت بسیار متاسفم، اما این فصل، فصل تازه‌ای برای من در استقلال خواهد بود، این فصل می‌آیم تا توانایی‌های خود را به اثبات برسانم، دیگر حاضر نیستم به این آسانی فرصت حضور در ترکیب اصلی استقلال را از دست دهم، این فصل تمام توان خود را بکار می‌گیریم که ناکامی فصل گذشته‌ام را از ذهن‌ها پاک کنم.

وی افزود: با استقلال راهی اردوی ترکیه می‌شوم و امیدوارم شرایط فنی اردوی برای آمادگی تک تک بازیکنان فراهم باشد.

جمشیدیان گفت: فوتبال ایران شرایط متفاوتی را در پیش خواهد داشت، فصل جدید، فصلی متفاوت خواهد بود، این فصل در سایه موفقیت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2014 برگزار خواهد شد. امیدوارم مردم دوباره با فوتبال آشتی کنند و شاهد حضور پرشور هواداران در سکوهای ورزشگاه‌ها باشیم، جام ملت‌های آسیا هم در پیش است و بازیکنان سعی خواهند کرد خود را به تیم ملی برسانند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: جمشیدیان ، استقلال ، فصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجیدی
۱۸:۳۵ ۱۶ تير ۱۳۹۳
فصلی که نکوست ازبهارش پیداست÷پارسال هم موقع قراردادهمینو گفتی جیگر
آخرین اخبار