معاون امور بین الملل جمعیت هلال احمر از کمک 50 هزار دلاری این جمعیت به منظور کمک به آوارگان و مجروحان فلسطینی طی حملات و درگیری های اخیر در نوار غزه خبر داد .

محمد شهاب الدین محمدی عراقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،‌با اشاره به حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و اعلام آمادگی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای کمک به مجروحان و آوارگان فلسطینی افزود : با توجه به مشکلاتی که در پی حملات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به وجود آمده و به دنبال آن تخریب هایی به ویژه در اماکن بهداشتی و درمانی این منطقه ایجاد شده است  ،‌هلال احمر جمهموری اسلامی ایران مراتب ارسال کمک های خود را اعلام کرد.

وی در ادامه بیان داشت :  روز گذشته جمعیت هلال احمر فلسطین طی انتشار استمدادی نیازمندی های خود را اعلام کرده و از جمعیت های ملی در خواست کمک  نموده است .

معاون امور بین الملل جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در استمداد منتشر شده کمک های جنسی لحاظ نشده است گفت : با توجه به شرایط منطقه ‌،‌ در این درخواست فقط کمک های نقدی مطرح شده که اقلام اضطراری از کشورهای همسایه چون مصر خریداری می شود .

محمدی عراقی در پایان تاکید کرد : جمعیت هلال احمر ایران نیز براساس وظایف ذاتی خود و منطبق با استمداد صورت گرفته 50 هزار دلار معادل حدود 170 میلیون مبلغ ابتدایی ،‌ کمک و ارسال خواهد کرد.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار