معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه خیران مشارکت بیشتری در حمایت از مددجویان داشته باشند، گفت: مازنی ها رتبه برتر کمک های مردمی کشور را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری یونسی در مراسم جشن موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در ساری، حمایت از کودکان بی بضاعت و بدسرپرست را درجامعه ضروری دانست و اظهار کرد: خوشبختانه کمک های مردمی در دولت تدبیرو امید از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.

وی به اهمیت و توجه به ایتام در اسلام اشاره کرد و افزود: قرآن کریم و پیشوایان معصوم(ع) امر سرپرستی کودکان یتیم را از بهترین و پسندیده‌ترین امور دانسته و مؤمنان را به این امر انسان دوستانه تشویق می‌کنند، تا در جامعه یتیمی آواره نمانده و در پناه مؤمنان نیازهای آنها برطرف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با اشاره به اینکه حضور در جمع ایتام و رسیدگی و توجه به این کودکان از فضیلت‌های بزرگی است که بسیار به آن سفارش شده است، بیان کرد: مردم ما همواره در امور خیر پیشگام بوده‌اند و هرجا دست نیاز به سوی خیران دراز کردیم، یاری گر ما بودند.

یونسی با بیان اینکه این فرزندان باید مانند سایر اقشار جامعه از خدمات و حمایت‌های لازم برخوردار باشند و آینده درخشانی برای آنها شکل بگیرد، گفت: در این ماه مبارک، توجه به ایتام هرگز از جانب درگاه باریتعالی نادیده نمی‌ماند.

وی با اشاره به اینکه از مردم و خیران دعوت می‌کنیم مشارکت بیشتری در حمایت از کودکان زیر پوشش بهزیستی و دیگر اقدام‌های نوع‌دوستانه داشته باشند./ز

برچسب ها: رتبه ، برتر ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.