مهمترين عناوين خبری دانشگاه در هفته‌ای که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري دانشگاه در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

پرکره: معتقد به کار فرهنگی هستیم، اما باید با هنجارشکنان در دانشگاه برخورد قانونی شود

مشاور عالی رئیس سابق دانشگاه آزاد با بیان اینکه باید با هنجارشکنان طبق قانون برخورد شود، گفت: زمانی که فردی در منظر عمومی دانشگاه سیگار بکشد حراست با وی برخورد خواهد کرد، ولی اگر کسی حجاب مناسبی نداشت، مسئولان ادعا می‌کنند که باید کار فرهنگی صورت گرفته و از حوزه کاری حراست خارج است.

پهلوانی: وزارت علوم پیام سال را به روشنی درک نکرده است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه صنعتی شیراز ضمن اعلام این نکته که در فضای دانشگاه‌ها نمی‌توان فراگیری علم را از سیاست تفکیک کرد، گفت: از تحرکاتی که در وزارت علوم در پی نفوذ بعضی افراد رادیکال و تابلودار انجام می‌شود ابراز نگرانی می‌کنم.

جعفری: الگوسازی حجاب و عفاف باید با شیوه‌های صحیح و منطقی صورت پذیرد

یک استاد دانشگاه با بیان اینکه الگوسازی در باب حجاب و عفاف باید به شیوه‌های صحیح و منطقی صورت پذیرد، گفت: رفتارهای اجتماعی مانند دانه‌های یک زنجیر به هم مرتبط هستند و اگر زمینه‌های بی‌بندوباری در جامعه را از بین‌ ببریم جامعه به سمت صلاح و ارزش‌ها پیش خواهد رفت.

کردلو: سران کشورهای اسلامی در قبال جنایات فلسطین سکوت نکنند

مسئول روابط عمومی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل گفت: سال‌هاست که رژیم غاصب صهیونیستی جنایات هولناکی را در حق مردم بی‌دفاع فلسطین روا داشته و این در حالی است که سران برخی کشورهای اسلامی سکوت کرده‌ و از جنایت‌کار دفاع می‌کنند.

بیانیه/ابراز انزجار سازمان بسیج اساتید نسبت به جنایات ددمنشانه صهیونیست‌ها در غزه

سازمان بسیج اساتیدکشور با صدور بیانیه‌ای جنایات بی‌شرمانه و ضدانسانی رژیم صهیونیستی را در غزه محکوم کرد.

حیدری:حل مشکلات آموزش‌عالی منوط به پیگیری مشی امام و رهبری است


مسئول سازمان بسیج دانشجویی گفت: توقع مجموعه بسیج دانشجویی از دولت و وزارت علوم ، سرلوحه قراردادن مطالبات رهبری در رویکردها و اقدامات است.

نامه‌ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان به رئیس جمهور

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در نامه‌ای سرگشاده‌ خطاب به رئیس جمهور اعلام کرد: حمایت رهبر انقلاب از دولت یازدهم نعمتی است که حمایت بسیجیان و عموم مردم را به دنبال دارد و باید مغتنم شمرده شود.

صلاحی: اولویت بسیج اساتید گفتمان‌سازی پیوست‌نگاری فرهنگی است

رئیس سازمان بسیج اساتید با اشاره به اقدامات این سازمان در سامان‌دهی نیروهای انسانی در خصوص پیوست‌نگاری فرهنگی، گفتمان‌سازی پیوست‌نگاری فرهنگی را از اولویت‌های کاری این سازمان عنوان کرد.

متکان:رکود علمی در دانشگاه‌ها دغدغه مقام معظم رهبری است

مسئول بسیج اساتید دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه دغدغه مقام معظم رهبری احتمال رکود علمی در دانشگاه‌های کشور است، گفت: رکود علمی موجب کند شدن چرخه پیشرفت کشور می‌شود و اساتید دانشگاه باید در این زمینه به طور جدی وارد شوند.

بنیانیان: حکومت اسلامی نمی‌تواند در مقابل تحولات فرهنگی بی‌تفاوت باشد


رئیس کمیسیون پیوست‌نگاری فرهنگی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با تاکید براینکه حکومت اسلامی نمی‌تواند در مقابل تحولات فرهنگی بی‌تفاوت باشد، گفت: در قبال تحولات فرهنگی تمامی سازمان‌ها و نهادها مسئول و بر آن تأثیرگذارند.

قدمیاری: ساماندهی کرسی‌های آزاداندیشی و نظریه‌پردازی در دستور کار دانشگاه آزاد

مدیر کل تشکل‌های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد گفت: آزاداندیشی و کرسی‌های نظریه‌پردازی در دانشگاه آزاد محور برنامه‌هاست، اظهارداشت: کرسی‌های آزاد اندیشی با هدف ایجاد فضای سیاسی پرنشاط برای دانشجویان و اساتید و پرنگ‌تر شدن مقوله اسلامی شدن دانشگاه‌ در دستور کار دانشگاه آزاد قرار دارد.

گودرزی: رژیم صهیونیستی برای حفظ موجودیتش دست به حملات مرگبار در نوار غزه می‌زند

جانشین رئيس سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از سر ناچاری دست به حملات مرگبار در نوار غزه می‌زند، گفت: حملات امروز به نوار غزه و مردم بی‌دفاع آن منطقه به دلیل شکست سیاست‌های صهیونیستی آمریکایی در منطقه صورت می‌گیرد.

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای البرز

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای استان البرز درحمایت از مردم مظلوم غزه در مقابل از جنایات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی بیانیه ای صادر کرد.

حدادعادل: دعوای شخصی با وزیر علوم نداریم/استیضاح جنگ قدرت نیست

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با تأکید بر اینکه با وزیر علوم دعوای شخصی نداریم بلکه از او می‌خواهیم کاری نکند حوادث 78 و 88 تکرار شود، گفت: جریان استیضاح جنگ قدرت نیست نظرات قانونی نمایندگان را دنبال می‌کنیم و یک ماه فرصت دادیم.

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس

در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس تاکید شد: انتخاب افراد مغرض سیاسی، در بدنه وزارت علوم، دانشگاه‌ها را تبدیل به جولانگاه حرکت‌های سیاسی می‌کند.

ودود حیدری: حضور 14هزار دانشجوی بسیجی در دوره‌های آموزشی تشکیلاتی "خط امام"

حیدری در حاشیه برگزاری اولین دوره آموزشی تشکلاتی خط امام(ره) گفت: چهارده هزار دانشجوی بسیجی از سراسر کشور در دوره‌های آموزشی تشکیلاتی خط امام در تابستان امسال شرکت خواهند کرد.

21 تا 23 تیر؛نخستین آزمون آنلاین مرکز آموزش‌های مجازی بسیج اساتید برگزار می‌شود

مشاور رئیس بسیج اساتید از برگزاری نخستین آزمون آنلاین مرکز آموزش‌های مجازی بسیج اساتید خبر داد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، گزارش ، هفته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار